Сергей
Сб, 15 июля 2023, 18:49

AlexDnepr (#989986) >>>
Это хорошая новость

Antony Black (#989987) >>>
Ваш оптимизм радует

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 18:37

Сергей (#989984) >>>
В команде сейчас 2 опорника. Бабенко и Горин, который отлично выглядит на сборах

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 18:25

Сергей (#989984) >>>

Что значит «зачем держать»? Из никто не держит.
И всех троих не заявят.

XoMaDP
Сб, 15 июля 2023, 17:58

AlexDnepr (#989983) >>> Я уж подумал что проблема с глазами Well и обновлять стал Well

Сергей
Сб, 15 июля 2023, 17:52

Ещё раз позволю поднять Здесь вопрос подписания Волынца. Зачем держать трёх взрослых вратарей ? Или до конца лета все может поменяться из-за еврокубков ? Не попадание в групповой турнир еврокубков. Что не хотелось бы конечно. И да, опорника еще ищем ?

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 17:26

грустный матвей (#989982) >>>
XoMaDP (#989977) >>>

Это называется "сарказм".

грустный матвей
Сб, 15 июля 2023, 17:22

Nicon (#989974) >>>AgainEyes in a heapTears
не заметил разницы

Анатолий Викторович
Сб, 15 июля 2023, 17:19

ОМ27 (#989980) >>>
Посмотрим.Есть у них плюсы есть и минусы.

ОМ27
Сб, 15 июля 2023, 17:18

Анатолий Викторович (#989978) >>>
Вони і так стрибали "вище голови". Не факт, що втримають позиції, навіть із нормальними замінами

Анатолий Викторович
Сб, 15 июля 2023, 17:18

Мы еще не в курсе кто такой Лалатович как тренер но пару "своих" он точно подтягет.Учитывая что он тренил сборные ю19 и ю 21 то это могут быть приличные люди типа Джурасика.

Анатолий Викторович
Сб, 15 июля 2023, 17:16

ОМ27 (#989975) >>>
Потери серьезные но не критичные.Если найдут нормального опорника то будут вполне конкурентны.

XoMaDP
Сб, 15 июля 2023, 17:12

Nicon (#989974) >>>Really?

XoMaDP
Сб, 15 июля 2023, 17:11

Dryna (#989973) >>> Думаю когда будет новый , сразу будет заметно Well

ОМ27
Сб, 15 июля 2023, 17:11

ОМ27 (#989971) >>>
середню лінію - півзахист (а то якось сказав неоднозначно)

Nicon
Сб, 15 июля 2023, 17:11

Dryna (#989973) >>>
да

Dryna
Сб, 15 июля 2023, 17:10

А это уже новый сайт или еще нет?)

Анатолий Викторович
Сб, 15 июля 2023, 17:10

Nicon (#989970) >>>
Бражко и Булеца были лидерами,последний может еще вернуться в Зарю.Если Лалатович будет кардинально что то менять то для нас это хорошо.Но я сомневаюсь в этом.

ОМ27
Сб, 15 июля 2023, 17:09

Анатолий Викторович (#989969) >>>
Зоря втратила весь центр поля, хто зіграний? Ще й новий тренер...

Nicon
Сб, 15 июля 2023, 17:06

Анатолий Викторович (#989969) >>>
конечно они будут перестраивать кардинально, они сильнейших игроков потеряли, лидеров

Анатолий Викторович
Сб, 15 июля 2023, 17:04

У Зари сыгранный состав если новый ТШ не будет кардинально перестраивать игру то это наш конкурент.

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 17:02

ОМ27 (#989967) >>>

Да можно конечно, но не вышло.
Просто не понимаю, почему надо так заострять внимание на том матче.

ОМ27
Сб, 15 июля 2023, 16:59

AlexDnepr (#989964) >>>
І ще, Шахтар Ван Леувена буде грати інакше, не як Зоря минулого сезону.
Грубо кажучи, Ван Леувен = Де Дзербі = Луческу.
А Йовічевич = Каштру.
Тому ці всі порівняння для статистики, а не для "розуміння майбутнього"

AlexDnepr (#989966) >>>
З тією Крайовою можна було грати і вигравати. імхо. Може помиляюся

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 16:55

ОМ27 (#989965) >>>

Потому что у румынов люди сильнее.

ОМ27
Сб, 15 июля 2023, 16:53

AlexDnepr (#989964) >>>
Але у нас майже нічого не залітало у ворота, а у них навпаки. Якось так

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 16:49

ОМ27 (#989963) >>>

У нас такой пиздец как у них с румынами был оба матча против Вадуца, например.

ОМ27
Сб, 15 июля 2023, 16:41

МАМ (#989962) >>>
Загальний підсумок 1-го кола УПЛ в 8-4-3, наче не безнадійний, але там були дві серії: 0-1-2 і 1-3-1.
З Крайовою було саме безнадійно. Норм був 1-й матч. І 2-й в період з 5 хвилини (коли румуни забили) і до 20-ї (коли румуни зрозуміли, що цих треба брати "теплими"). З 20-25 хвилини - це суцільний жах. Після 60-ї - тепла ванна (рахунок уже був 0:3)

МАМ
Сб, 15 июля 2023, 16:22

ОМ27 (#989960) >>>

Ну, "засрався", це притянуто за вуха. Зимовали вони третіми, а в ЛК вилетіли в перших матчах з Ван Лєувеном від Крайови зовсім не безнадійно. Той же ДД починав з Кучєром навіть гірше) Набагато гірше в перших матчах в ЄК)))

ОМ27
Сб, 15 июля 2023, 16:18

Прогноз по бомбардирах УПЛ, імхо (як-то кажуть, такоє)
Келсі – на ТМ зросте в ціні мінімум в чотири рази, але голів в УПЛ точно буде менше 7-ми
Герреро – за сезон заб’є менше, аніж за півроку до цього. Тобто, не більше 5
Сефері – якщо залишиться у ВП, то заб’є не більше 5 голів (без врахування пенальті - тут у них завжди відкритий бонус) за сезон
Довбик – втретє поспіль стане найкращим бомбардиром УПЛ в сезоні (15-20 голів)
Так, Ярмоленко заб’є 12-13 голів (2-3 місце), з яких мінімум 5 – з пенальті

ОМ27
Сб, 15 июля 2023, 16:12

МАМ (#989959) >>>
Що означає: "Не провалиться в Зорі"? У нас усі "прєвозносят" Ван Леувена, але забувають, що восени він "засрався". Що в чемпіонаті, що в ЄК з румунами. Я дивився той матч - то був суцільний жах. Наша команда ні разу за сезон так хєрово не грала Ridiculously

МАМ
Сб, 15 июля 2023, 16:07

В Зарі останнім часом завжди з тренером попадали в десятку. Вернідуб, Скрипа, Ван Лєувєн.. Всі не тільки не проваливались, а і давали клубу великий буст. Хуй його знає, що це за тренер Лалатовіч, але чомусь здається, що він точно не провалиться в ЗЛ

Brooks
Сб, 15 июля 2023, 16:00

Rouerh Barbanuer (#989956) >>>
Тобто гра когось з тих, хто тут був, як у Бога в кишені і гра деінде - це різний футбол. А провина за гру в СК на вболівальниках? Це як розуміти? Гравець читав Причал і говорив про себе: "Ах, ах, вони мене люблять. Вони просто ненавидять мене, тому я не буду нормально грати за клуб". Любов вболівальників приходить з часом і вони стає відповіддю на гру гравця, а не ми вітаємо усіх і поважаємо і любимо з початку і до кінця. Чи як ви це розумієте?

ОМ27
Сб, 15 июля 2023, 15:55

Rouerh Barbanuer (#989955) >>>
Згоден. Тільки правильно - не розуміємо (а не не знаємо).
Ван Леувен по юніорах шахти - це тримання м'яча, грубо кажучи, баселонівська чи гвардіолівська тікі-така.
А ось в Зорі - це вертикальна гра, зовсім інша. Тому так, не розуміємо, як він буде грати

Rouerh Barbanuer
Сб, 15 июля 2023, 15:52

Brooks (#989954) >>>

Відповів головний адміністратор
AlexDnepr (#989941) >>>

Rouerh Barbanuer
Сб, 15 июля 2023, 15:49

ОМ27 (#989953) >>>
Мы не знали кто такой и Ван Леувен, до сих пор толком понять не можем кто такой Кучер, а между тем едва не прос..и то, чем теперь гордимся. Так что не стоит недооценивать новые имена

Brooks
Сб, 15 июля 2023, 15:48

Rouerh Barbanuer (#989951) >>>
скільки гравців після нас грало у інший футбол? Як польових, так і воротарів, це про ще каже?

ОМ27
Сб, 15 июля 2023, 15:46

Rouerh Barbanuer (#989950) >>>
Правильно, хто такий Лалатович? Ми не знаємо...

ОМ27
Сб, 15 июля 2023, 15:45

Rouerh Barbanuer (#989940) >>>
Так, Русін у нас же феєрив))Ridiculously
Одна з найгірших аренд по системі: гроші/віддача.
Навіть Валеф - більш якісне підписання))

Rouerh Barbanuer
Сб, 15 июля 2023, 15:45

Brooks (#989949) >>>
Человек получил вызов в сборную и нужно признать вполне заслуженно.Заря весной выиграла 13 матчей из 15. Забивал львиную долей голов за Зарю кто?

Rouerh Barbanuer
Сб, 15 июля 2023, 15:44

ОМ27 (#989948) >>>
Не спешите, мы ещё не представляем что за тренер Лалатович. По его отношению к футболистам вижу, что мозги наличествуют

Brooks
Сб, 15 июля 2023, 15:42

AlexDnepr (#989941) >>>
Rouerh Barbanuer (#989940) >>>
Русін? Серйозно? Хлопчина, який в 24 роки не може контролювати свої емоції, як Хайнер, що був справа? Він в матчі вчора, коли Зоря програвала, на рівному місці спровокував незрозумілу ситуацію, яка могла закінчитися масовою бійкою. Він не Ібра, не Кантона, ті теж були готові штовхатися на полі, але гравці іншого таланту. Чи Амаша або Хайнера було замало? Again

ОМ27
Сб, 15 июля 2023, 15:41

Antony Black (#989942) >>>
Наразі...
Герреро зміг розкрутити тільки ван Леувен, у двох командах (Маккабі і Зоря), при цьому в першій у дублі.
Коли гравець був в оренді - Хапоель, Бейтар - нічого не показав.
Яка ймовірність, що він заграє без "свого" тренера? Та ніякої!..

Rouerh Barbanuer
Сб, 15 июля 2023, 15:41

AlexDnepr (#989946) >>>
Траоре хрустален, клоун нестабилен и неуравновешен, проспект молод и снава-тски нестабилен. В этом случае понятный уровень и сам профайл Герреро мог бы помочь им поддерживать атакующий скилл в УПЛ. Да и когда для рыжего было проблемой содержание достаточного количества футболистов?

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 15:37

Rouerh Barbanuer (#989945) >>>

Сикан, Траоре и Келси на одну позицию.

Rouerh Barbanuer
Сб, 15 июля 2023, 15:35

Antony Black (#989943) >>>
Эквадорский проект и Траоре это как-то маловато для клуба, что будет брать участие в группе ЛЧ. Ставлю, что Герреро будет в ШД в августе, ближе к концу месяца

Rouerh Barbanuer
Сб, 15 июля 2023, 15:32

AlexDnepr (#989941) >>>
Алекс, а есть мнение, что он игрок одной команды?
Ведь по сути он нигде так и не заиграл, кроме Зари?

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 15:28

Rouerh Barbanuer (#989937) >>>
Зачем? Там есть эквадорский проект, та и Траоре еще не полностью списали

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 15:27

ОМ27 (#989934) >>>
Если так и было, то Геллер не стал бы выкладывать за него такие деньги.
Видимо они рассчитывают его еще раскрутить в ЕК и продать за границу пару лямов

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 15:13

Rouerh Barbanuer (#989940) >>>

Ну тут все понятно было.
С первого дня говорил, что поливание его грязью обычная и недальновидная глупость днепровского болелы )
Просто мы ему не подходили.

Rouerh Barbanuer
Сб, 15 июля 2023, 15:11

Кстати, помню как я сожалел, что мы отказались от Русина. Правда тогда он принадлежал ВКДК

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 15:11

Анатолий Викторович (#989938) >>>

Ну и отлично.

Анатолий Викторович
Сб, 15 июля 2023, 15:09

AlexDnepr (#989935) >>>
Я тоже самое пытался сказатьVery we!
Пусть клуб кого то подпишет а там посмотрим.

Rouerh Barbanuer
Сб, 15 июля 2023, 15:08

ОМ27 (#989934) >>>
Его заберут в ШД

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 15:05

ОМ27 (#989934) >>>

Справедливости ради, мы пока этого не знаем.

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 15:02

Анатолий Викторович (#989932) >>>

Встряну один раз, потому что читать это уже нет сил, а приходится.
Довбык главный и очень дорогой (для бюджета клуба тоже) актив. Клуб хотел бы после продажи Довбыка подписать хорошего и сильного футболиста туда, для этого придется хорошо потратиться. Бездонной бочки денег ни у кого нет, а продажа Артема это еще совсем не факт. Брать "шоб было" можно какого-то Сидорова, не вопрос, тот посидит, но надеется, что сюда привезут что-то мощное на место где играет Довб, можно конечно, тем более когда деньги не ты даешь.

Поэтому и рассматривается универсальный футболист (пусть будет такой как Русин), который иного профайла (ерунду в стиле "Холланд" такой же даже комментировать не буду) и сможет помочь на разных позициях.

ОМ27
Сб, 15 июля 2023, 14:57

Antony Black (#989927) >>>
Герреро - это никто и ничто без ван Леувена.
Не удивлюсь, если зимой Заря попытается его куда-то спихнуть))

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 14:56

Antony Black (#989931) >>>

Какого "столба" он может сыграть при своих 1,80? )
Его основная позиция конечно ЦН, но на фланге играл достаточно. Это точно не "столб". Стиль игры вообще другой.

Анатолий Викторович
Сб, 15 июля 2023, 14:54

Antony Black (#989927) >>>
Зачем мне пересматривать стримы?Или вы думаете что клуб за год посенявший пять левых защей не может потянуть двух напов?Very we!
И Герерро и Русин напы как и Холладн и Альварес.А вот как их использует ТШ это уже другой вопрос.
"Не в случае с Довбиком" ну это только ваше мнение.Конкуренция покажет.Пусть клуб подпишет еще одного напа а там посмотрим.В любом случае Тема в одиночку не затянет даже до Зимы.

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 14:53

AlexDnepr (#989928) >>>
почему?
Герреро также хорошо цепляется за мяч, подыгрывает партнерам и может сам создать себе момент
Также играет столба, на острие а не из глубины или на фланге как Русин

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 14:52

Анатолий Викторович (#989925) >>>

Пожалуйста, ну не надо опять нудить )))
"Чистый нап" это "9 номер" (Селя, Гладкий, Бензема, Ибрагимович и так далее), люди которые играют напа в такой схеме как у нас (в которую играет дохера клубов Европы).
Русин и Геррево это профайл Сефери. Таких брать можно и пытаются.

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 14:50

Brooks (#989926) >>>
С другой стороны сам Сидоров явно хочет играть в вышке. А куда его отдавать для практики, чтобы не продавать сейчас недружескому шахте клубу?
Там и своих напов хватает
А тут есть возможность продать своего игрока в клуб, который играет в ЛЧ. Кроме денег это же еще и хайп, который они так любят

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 14:49

Antony Black (#989927) >>>

Оба не профайл Довбыка.

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 14:46

Анатолий Викторович (#989925) >>>
3) Пересмотрите стримы Причала и поймете
2) Герреро это профайл Довбыка, Русин - нет
1) не в случае с Довбыком

Анатолий Викторович
Сб, 15 июля 2023, 14:37

Antony Black (#989919) >>>
3)Кто сказал что СК не может иметь вмсоставе двух или трех напов?
2)Чистый нап это как?Такого самого как Довбик просто нет.А нап это например и Русин и Герреро.Для напа главное забивать.
1)Конкуренция покажет кто будет играть.Паста ставили основным а конкуренция расставила все по местам.

Brooks
Сб, 15 июля 2023, 14:37

Antony Black (#989920) >>>
чувак, який виступає в першій лізі за 300 та ще відхилили пропозицію? Again скоріш за все 1 млн. хочуть в муніципальному клубі, де поповній сосуть гроші з держави... Pancake

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 14:31

МАМ (#989923) >>>
Та да, либо в ШД берегут, либо хотят вытянуть из нас все соки

МАМ
Сб, 15 июля 2023, 14:26

Хуйово тільки, що напевно там зараз кроти рулять(

МАМ
Сб, 15 июля 2023, 14:25

Antony Black (#989920) >>>
AleksDnipro04 (#989921) >>>

В перехідних матчах був мабуть кращим у бомжів. Особливо в першому матчі

AleksDnipro04
Сб, 15 июля 2023, 14:20

Сидоров из МЗ. ПерспективноVery we!

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 14:20

ТаТоТаке ответили.
Присядьте, а то упадете))))
СИДОРОВ
Нападающий из Металлург Запорожье Well

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 14:14

Анатолий Викторович (#989914) >>>
1) Пока Довбык у нас, то он будет играть почти без всякой ротации, а у Ман Сити ротация бывает часто
2) Я имел ввиду чистого нападающего, а не универсала. Сейчас хотят подписать как раз универсала
3) Не сравнивайте масштабы клубов. Это ШД может себе позволить держать на лавке еще 2-х нападающих, мы - нет

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 14:10

Brooks (#989909) >>>
Тишина в эфире
В комментариях уже хейт поднимается, мол наебываете аудиторию Well

Серж
Сб, 15 июля 2023, 13:50

XoMaDP (#989916) >>>
Понял.

XoMaDP
Сб, 15 июля 2023, 13:48

Серж (#989915) >>> Нет , там сразу группа , точно такая-же как и в взрослой ,а в пути чемпионов у нас Рух . ( Так что чтоб нам попасть туда, нужно пройти Панатинайкос и остальные 2 команды в взрослой ЛЧ )

Серж
Сб, 15 июля 2023, 13:46

XoMaDP (#989913) >>>
Так получается мы будем в юношах играть тоже в квалификации, чтобы попасть в группу?

Анатолий Викторович
Сб, 15 июля 2023, 13:42

Antony Black (#989880) >>>
Говорить можно что угодно.В МС есть безусловный первый номер Холланд но есть и Альварес,да он более универсален но свою стату 31 матч 9 голов он в этом сезоне наиграл.И это в МС.
Я не понимаю что такое "сидеть под Довбиком".Любой классный форвард будет бороться за место в составе хоть с Довбиком хоть с Холландом.Это конкуренция и она ппиносит результат.

XoMaDP
Сб, 15 июля 2023, 13:42

Серж (#989911) >>> Если не ошибаюсь , у нас участвуют те кто попали в груповой етап + чемпионы U19

XoMaDP
Сб, 15 июля 2023, 13:39

Кстати , из того что набрал ЛНЗ - интересно сможет что-то собрать их тренер , неплохо набрали ,когда только вышли в УПЛ, думал , сразу обратно отправятся , а тут возможно даже за топ 8-10 могут поборотся. Very we!

Серж
Сб, 15 июля 2023, 13:39

А в юношеской лиге УЕФА Днепр будет или как там?

Rouerh Barbanuer
Сб, 15 июля 2023, 13:19

Brooks (#989909) >>>
Обновляется

Brooks
Сб, 15 июля 2023, 13:19

Antony Black (#989906) >>>
Ну шо там від 3Т? Чого мовчиш? Чи хайп в них скінчився? It is surprised

Rouerh Barbanuer
Сб, 15 июля 2023, 13:17

Посмотрел летние подписания греков. Да, это всё безусловно хорошие игроки в прошлом, и у всех из них карьеры достойны уважения, но нужно признать, что их пик давно прошёл, и в каком состоянии они на сегодня неизвестно. По Бернарду и Вербичу - это для Лёхи - греки ругают Вербича, доходит порою до откровенной фанатской обструкции, но там больше по поводу личной жизни, а отсюда и наплевательское отношения к работе. Наши подписания в нынешних реалиях меня лично впечатлили, это тот случай, когда вопросов нет ни по одному из новичков и их уровень и состояние понятно. Поборемся. Наши шансы расцениваю 40/60, при условии нормальной физики и если успеют более-менее как-то сыграться. Не очень в нашу пользу, что ответный матч в Греции, если было бы наоборот - наши шансы были бы чуть повыше, прежде всего психологически

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 12:30

Antony Black (#989906) >>>

Потому что назвать рейтинг ВС полностью объективным нельзя. Он никогда им не был.

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 12:26

Странно почему Третьяков в рейтинг не попал
Неужели так плохо со статистикой?

МАМ
Сб, 15 июля 2023, 12:22

Ну хоч Дєніса Попова ніхто не пропонує купити) А то він також на другому місці в цьому списку, як і Скляр)))

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 12:11

Krizys (#989903) >>>

Нет.
Подпишись на телегу.

Krizys
Сб, 15 июля 2023, 12:10

Lexa (#989899) >>>
Скляра берем что ли?

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 11:58

Lexa (#989899) >>>

В ВС есть статочитеры. Скляр - яркий представитель.
Нахуй не нужен, но цифры хорошие.

Brooks
Сб, 15 июля 2023, 11:55

Lexa (#989899) >>>
Я вже собі намалював цінник, що ВП хотіла за Скляра, там мабуть і спілкуватись не було про що.

Brooks
Сб, 15 июля 2023, 11:54

AlexDnepr (#989898) >>>
так, там і 2 руснявих грають: нападник (начебто зі шведським громадянством) та воротар.

https://www.youtube.com/watch?v=r7ohgzDY7LY - огляд останнього товариського матчу "Пана" (якість гімно).

Lexa
Сб, 15 июля 2023, 11:54

Скляр ох і топчик. А я казав вам)

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 11:34

Brooks (#989897) >>>

По правде говоря, похер на него. Там людей сильнее хватает.
Вряд ли он будет в основе.

Brooks
Сб, 15 июля 2023, 11:31

https://www.transfermarkt.com/laszlo-kleinheisler/profil/spieler/220656 - оцей тип грає на позиції під нападником у греків (чи хто там проти нас грає?). Якщо хтось дивився гру збірної Угорщини, той бачив цього рудого хлопчину з німецьким прізвищем.

Brooks
Сб, 15 июля 2023, 11:05

Antony Black (#989895) >>>
тримай нас при справах So-so

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 11:03

Там Миша Спиваковский грозится через 2 часа слить инсайд про того, кого мы хотим группу атаки.
Интересно какие у него требования, чтобы не раскрывать?)))

Lexa
Сб, 15 июля 2023, 10:53

СК Дніпро-3862 (#989876) >>>
До речі, можна виготовити макети ф-16 і понатикати їх по різних аеродромах, нехай підари по ним хуярять.

c95
Сб, 15 июля 2023, 10:51

AlexDnepr (#989891) >>>
Якщо Кучер пройде шведів, ніколи слова не скажу що він не тренер.

Lexa
Сб, 15 июля 2023, 10:50

Вадуц просрав білорусам домашку кваліфай ЛК. Ну як так Well

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 10:46

Lexa (#989890) >>>

Согласен с нашими шансами.

Lexa
Сб, 15 июля 2023, 10:43

ТМ пише, що у греків ще грають Бернард із кротобази та Вербіч із діри. Рівень в принципі зрозумілий, питання в якому вони зараз стані. Я б сказав, що пободатись можна, і збільшив оцінку наших шансів десь до 20-25%)

Lexa
Сб, 15 июля 2023, 10:41

Antony Black (#989886) >>>
Він і був машиною, просто йому дали грати, він набрав форму і вийшов на свій рівень.

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 10:35

Опять же, я сомневаюсь что мы подпишем Сефери. В чистую без какого либо давления на Ворсклу он будет стоить очень дорого.
Если же так случится, что Полтаве нужно срочно его продавать, чтобы не ушел бесплатно, то может и удастся взять за адекватные деньги. Но вопрос в другом, а за какую личку Сефери согласиться остаться в Украине?

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 10:31

AlexDnepr (#989883) >>>
Как по мне, Сефери это лучшая версия Громова. Форвард из глубины или полуфланга, врывающийся в зону завершения

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 10:28

Nicon (#989882) >>>
Вспомните каким к нам приехал Довбык из Дании и как тут многие его хейтили. Но тренера слепили из него машину

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 10:24

Rouerh Barbanuer (#989884) >>>

А теперь Довб, когда заходит с правого полуфланга, максимально опасен.

Rouerh Barbanuer
Сб, 15 июля 2023, 10:23

AlexDnepr (#989883) >>>
Всё верно. И первые игры за взрослый состав каконического Днепра на Днепр-Арене он провёл именно на позиции правого вингера. Я это прекрасно помню, ведь это было не так давно. Он тогда на скоростном дриблинге не мог по сути никого пройти на своей позиции. Иногда был даже смешон)

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 10:13

Antony Black (#989880) >>>

Смотри.
Пора привыкнуть, что не надо все возводить в абсолют, все может меняться каждый день.
Вот Сефери это кто? Вообще то это самый натуральный центрфорвард. Просто еще он может, при необходимости, сыграть на фланге (вот что то такое возможно и будет, хотя далеко не факт что именно Сефери). Я тебе больше скажу, и Довбык может и даже несколько раз в своей карьере там играл.

Nicon
Сб, 15 июля 2023, 10:12

Antony Black (#989880) >>>
помоему Кивинда растерял всё из-за травмы и войны. Дай бог, чтобы он вернулся на довоенный уровень.

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 10:10

Сорри, писал Анатолию Викторовичу))

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 10:10

AlexDnepr (#989865) >>>
Ну говорили же уже. Никто из хороших классических по профайлу нападающих под Довбыком сидеть не будет
При Довбыке опцией номер 2 будет Гуцуляк и Кивинда

СК Дніпро-3862
Сб, 15 июля 2023, 10:08

AlexDnepr (#989877) >>>

Вот так люди переходят с алкоголя на тяжёлые наркотики))

Antony Black
Сб, 15 июля 2023, 10:06

Слоут (#989864) >>>
Вспомните передвоенный сезон при Йови, пришли Паст и Кожокару

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 10:05

СК Дніпро-3862 (#989876) >>>

Ебать, та летает давно!

СК Дніпро-3862
Сб, 15 июля 2023, 10:04

Помнится, на Причале намекали, что Ф16 уже на территории Украины стоят.
https://t.me/ukrpravda_news/33178

Добрый Майк
Сб, 15 июля 2023, 09:44

Причаловцам привет(особенно днепрянамWellСлоут вы Yello слушали?

Rouerh Barbanuer
Сб, 15 июля 2023, 09:21

Наша игра первого тура с Ворсклпй перенесена на более поздний срок. Как и в прошлом сезоне игра с Александрией. Аналогии прошлого сезона проводить будем?))

AlexDnepr
Сб, 15 июля 2023, 08:35

Dryna (#989869) >>>

Скоро должен начать тренироваться.

МАМ
Сб, 15 июля 2023, 08:23

Proximys (#989871) >>>
групового етапу?))

Proximys
Пт, 14 июля 2023, 23:46

Lexa (#989870) >>>
Это как с трансферами. Постоянно надо что-то дообсудить и подправить. Я думаю до старта в ЛЧ все будет готово)

Lexa
Пт, 14 июля 2023, 23:40

Proximys (#989868) >>>
А по термінах завершення робіт можеш приблизно зорієнтувати?)

Dryna
Пт, 14 июля 2023, 23:28

AlexDnepr (#989862) >>>
Саша скажи пожалуйста насколько серьезная травма у Пихи и когда он будет в строю?
Спасибо

Proximys
Пт, 14 июля 2023, 22:57

Слоут (#989864) >>>
Николаич (#989867) >>>
Сейчас идут работы с миграцией, такое может быть. потерпите пожалуйста.

Николаич
Пт, 14 июля 2023, 22:52

Упс.Тоже перестала работать.Видать что-то пошло не так....

Николаич
Пт, 14 июля 2023, 22:49

Слоут (#989864) >>>
У кого как.У меня работает

AlexDnepr
Пт, 14 июля 2023, 22:38

Анатолий Викторович (#989863) >>>

Один человек еще скорее всего будет.

Слоут
Пт, 14 июля 2023, 22:34

Два трансфера два вратаря, такого ещё на моей памяти не было.К стати ссылка про Волынца пишет эрор.

Анатолий Викторович
Пт, 14 июля 2023, 22:31

AlexDnepr (#989862) >>>
Места в заявке нет.Так и будем до Зимы с одним нвпом?

AlexDnepr
Пт, 14 июля 2023, 22:29

Antony Black (#989861) >>>

"Альтернатива Пихе" уже не актуальна.

Antony Black
Пт, 14 июля 2023, 22:27

Rouerh Barbanuer (#989856) >>>
Если не продаем в это ТО Довбыка, то все, зачем еще кто то?
Была информация, что ищут альтернативу Пихи, я думаю сейчас не стоит. Есть джокер Когут, с другим функционалом конечно, но в плане качества лавки у нас точно сейчас полный порядок!

Nicon
Пт, 14 июля 2023, 22:10

Lavrentiy (#989859) >>>
имхо, как пока показывает практика, в летнюю фіз.підготовку Кучер может лучше, чем в зимнюю )))

Lavrentiy
Пт, 14 июля 2023, 22:01

Тепер головне не провалити фіз.підготовку

Locki
Пт, 14 июля 2023, 22:00

Brooks (#989855) >>>

Я більше все ж таки акцентував свою відповідь просто на тому факті, що правильний шлях підбору гравців на нинішньому етапі це тільки початок для досягнення результату.

Якщо ці дії чи висновки "когось", то нам ще до бажаного результату потрібно багато висновків з його боку.

Rouerh Barbanuer
Пт, 14 июля 2023, 21:59

Если сможем повторно взять серебро не смогу сказать, что Кучер не тренер. Вот как бывает, Карл

Rouerh Barbanuer
Пт, 14 июля 2023, 21:58

Знатное трансферное окно как по мне Excellently
Интересно, это уже окончательно или ещё кто-то на подходе?

Brooks
Пт, 14 июля 2023, 21:53

Locki (#989854) >>>
Перепрошую, але я проти того, щоб дивитись на когось іншого, якщо то не в контексті аналіза гри перед матчем. Не треба бігти і шукати когось ще перед самим початком, якщо це не планова робота, бо не треба ламати свій план. Кожен гравець на зараз - це здобуток для нас, а не умовні легіонери, якім була потрібна адаптація, щоб подивитись їх реальний рівень. В команді є ще Амаш, якого б віддати до європейського клубу в оренду до кінця сезону.

Locki
Пт, 14 июля 2023, 21:48

Brooks (#989845) >>>
Імхо, знаючі минулі дії "когось", щось не віриться в твоє припущення. Скоріше я повірю, що "хтось інший", кто взимку лоханувся з трансферами, зробив деякі висновки.

У будь-якому випадку, висновки будемо робити після закриття трансферного вікна. Ми ще можемо втратити гравців. А ще потрібно дивитись на підсилення кротів та інших конкурентів.

І головне, висновки повинні зробити не тільки щодо проваленої взимку трансферної компанії, більш вагомий вплив на результат у минулій першості був від проваленої підготовки команди - як гравців фізично, так і тренерського штабу в плані індивідуальної підготовки до ігр з урахуванням фінансового стимулювання та мотивації суперника.

stam
Пт, 14 июля 2023, 21:47

Brooks (#989845) >>>
В пяти...

XoMaDP
Пт, 14 июля 2023, 21:44

Rouerh Barbanuer (#989850) >>> Может ЗП легов и подъемные их агентам + зборы в Украине - и перекрыли большую часть затрат на трансферы Well

Brooks
Пт, 14 июля 2023, 21:42

LIS (#989849) >>>
Продати до Панатінаікоса до відомої дати, чи подарувати! Has bothered

Rouerh Barbanuer
Пт, 14 июля 2023, 21:41

Brooks (#989845) >>>
Да, тоже не могу понять... Как то нелогично всё, исходя из предсезонных слушков из штаб-квартиры ГА. Урезан бюджет?
Всегда бы он так урезАлся, прости Господи

LIS
Пт, 14 июля 2023, 21:40

То не знали кого в ворота поставить, то теперь будем ломать голову, куда девать излишки. Я ж так понимаю, Валеф как вошь в кожух вцепился, даже на сокращение зарплаты пошел.

грустный матвей
Пт, 14 июля 2023, 21:28

Lexa (#989846) >>>а тем временем Валеф
https://youtu.be/komiCUSFSjU

XoMaDP
Пт, 14 июля 2023, 21:17

Думаю что Селезнев поучаствовал в этом переходе Well

Lexa
Пт, 14 июля 2023, 21:17

mikle (#989844) >>>
І Валеф з Рибаком теж)

Brooks
Пт, 14 июля 2023, 21:16

Я так розумію, те, що ми зупинились в кроці від чемпіонства когось таки зачемпило? Бо незрозуміло, звідки сітльки гарних покупок? Ми, скоріш за все, після того сезону, не могли уявити, що в нас будуть всі ці люди. Це, бл..., свято якесь! Gift

mikle
Пт, 14 июля 2023, 21:13

Lexa (#989843) >>>
Тем временем Сарнавский и Паст ехидно улыбались.

Lexa
Пт, 14 июля 2023, 21:12

Норм Excellently

DNIPRОстиль1
Пт, 14 июля 2023, 21:11

XoMaDP (#989841) >>>
Не меньше 500 тыщ думаю)))

XoMaDP
Пт, 14 июля 2023, 21:09

Интересно сколько колхоз смог выторговать )

XoMaDP
Пт, 14 июля 2023, 21:09

Впервые офф.сайт смог в скорость Well и первые написали )

XoMaDP
Пт, 14 июля 2023, 21:08

DNIPRОстиль1 (#989838) >>> Excellently

DNIPRОстиль1
Пт, 14 июля 2023, 21:06

Ну ,поздравить нас всех с Волынцом!)))

Lexa
Пт, 14 июля 2023, 20:53

LIS (#989836) >>>
Ерді - це не захід обісцяний. Якщо буде потрібно, він заїбашить уzкій корабль аж бігом, і хуйло про це прекрасно знає.

LIS
Пт, 14 июля 2023, 20:52

LIS (#989834) >>>
А еще ж и п.5, дед сказал, что хуйло согласилось продолжить зерновою сделку без зовсяких "Но", что аж письков заикаться начал, типа "чет эт дедуган распоясался, без нас за нас"
Такое впечатление, что у Эрдогана в руках есть банковская ячейка хуйла лярдов на 20...

Lexa
Пт, 14 июля 2023, 20:49

LIS (#989834) >>>
Зважаючи на те, що абсолютно будь-яку фразу піськова треба перевертати на 180 градусів, тоді виходить, що турки не самі це вирішили) А це стало результатом остаточного розвороту їхньої політики в бік США. До речі, за умови розвороту на 180 піськов стає непоганим джерелом інфи, наприклад він 29 червня казав, що кремль не знає, де лисий, в той час як лисий вів переговори з хуйлом в кремлі)

LIS
Пт, 14 июля 2023, 20:45

СК Дніпро-3862 (#989833) >>>
Ты эта, деда то не обижай.
Дед уже неделю старается штрыкет ножом хуйла
1.Азовцы
2.САУ Фиртина и БК к ним до конца войны(правда за бабло из НАТОвского котла)
3.Завод Байрактар начали строить.
Письков понуро опустив глазки промямлил "Турция самая решает что кому поставлять".
4.Сегодня радары С-400 и пусковые попали в руки экспертов НАТО(считай США).

СК Дніпро-3862
Пт, 14 июля 2023, 20:27

При всей дипломатичности формулировок, заявления вице-премьера ЮАР - это кристально-чистая ссанина в лицо хуйлу. По-моему, даже Эрдоган с Азовцами и прочими ножами в спину так не опускал хуйла.

И да, Римский статут, оказывается, это не филькина грамота.

Читать дальше“It’s a big dilemma for us. Of course, we cannot arrest him,” Mashatile said. “It’s almost like you invite your friend to your house, and then arrest them. That’s why for us, his not coming is the best solution. The Russians are not happy, though. They want him to come.”

Mashatile was put in charge of finding a solution by South African President Cyril Ramaphosa. Russia has rejected the alternatives, which included moving the summit to China, holding a virtual summit or Russia being represented by Foreign Minister Sergey Lavrov, Mashatile said.

Ramaphosa will now attempt to convince Putin not to travel to South Africa when they meet at the Russia-Africa summit in St. Petersburg at the end of this month, Mashatile said.

“We’ve now decided to leave this matter with the president, who is talking to Putin,” Mashatile said. “The president is going to the Russia-Africa summit later this month, so they will continue to talk. We want to show him the challenges that we face because we are part of the Rome Statute and we can’t wiggle out of this.”

Locki
Пт, 14 июля 2023, 20:14

Появилась новость, что русня не готова выполнить контракт и поставить 50 военных самолетов Ирану.

Учитывая, что сбитие самолетов/вертолетов довольно легко учитывать по сравнению с другой техникой, и наша статистика вряд ли сильно завышена, получается, что сбив 315 самолетов и 310 вертолетов, мы нанесли ущерб такого порядка, что им стремно отдать еще 50 штук.

Отсюда вывод напрашивается, что количество на бумаге во всех их СМИ в 1300 боевых вертолетов, 1300 истребителей и под 1000 фронтовых самолетов не просто завышено в 1,5-2 раза, как писали ранее, а есть фигня полная по факту.

Antony Black
Пт, 14 июля 2023, 19:35

Анатолий Викторович (#989824) >>>
Ну нет места Пурите. Мирошниченко, Пасич, еще там могут сыграть Адамюк и Танчик. Мест нет
Если будет ещё игрок в группу атаки, то и Биллу нет места в команде
Ничего личного, в заявку попадают сильнейшие

Antony Black
Пт, 14 июля 2023, 19:32

XoMaDP (#989827) >>>
Еще непонятно кто чей подменой будет, Горин Бабенко или наоборот?

stam
Пт, 14 июля 2023, 18:25

Николаич (#989823) >>>
ЗАТО:
Чемпионами Уимблдона в миксте стали украинка Людмила Киченок и хорват Мате Павич. победившие в финале китаянку Сюй Ифань и бельгийца Йорана Флигена 6:4, 6:7, 6:3.
Людмила Киченок впервые играла в финале турнира "Большого шлема".
Мате Павич победитель Открытого чемпионата США (2016) и Открытого чемпионата Австралии (2018 год) в миксте.

LIS
Пт, 14 июля 2023, 18:24

c95 (#989807) >>>
c95 (#989811) >>>
c95 (#989822) >>>
Хотів у тебе питати, де це ти таке знайшов, бо я нічого подібного у Тарнавського не чув, крім "багато хто очікував бліцрига..... Але це не гра, успіхи є ....."

А все прояснилося - вільно-піздючний переклад...

XoMaDP
Пт, 14 июля 2023, 18:12

XoMaDP (#989826) >>> но, если на Кравца расчитуют как на основного ЛЗ , а Горина как подмену Бабене , то только Вова остается Again

XoMaDP
Пт, 14 июля 2023, 18:08

Кравец - Вова - Горин , 3 игрока что могут играть ЦЗ Very we! Не уверен что Федорив сильнее Well Хотя , если он за тарелку супа Well

c95
Пт, 14 июля 2023, 18:04

Анатолий Викторович (#989824) >>>
Біла в центр захисту?

Анатолий Викторович
Пт, 14 июля 2023, 18:00

Федорив на год а кого то из Билл,Пурита Горбунов на выход.Ну такое себе освобождение места в заявке.

Николаич
Пт, 14 июля 2023, 17:45

Эх Элина.Обыграла 1 ракетку мира а чешку в полуфинале не смогла

c95
Пт, 14 июля 2023, 16:33

СК Дніпро-3862 (#989820) >>>

Пиздюки з Цензора

AlexDnepr
Пт, 14 июля 2023, 16:32

СК Дніпро-3862 (#989820) >>>

Спс, все как обычно.

СК Дніпро-3862
Пт, 14 июля 2023, 16:31

c95 (#989807) >>>
AlexDnepr (#989812) >>>

Это хуевастенький перевод. Там вроде маленький нюанс, но он меняет картину.

Вот оригинал.

The expectation was that the counter offensive “should be fast, lightning-speed movement, the destruction of the enemy, capturing some frontiers, some objects, objects of attack and as a result achieve some goal.”

“It is successful, but not as much as each of us would like,” Tarnavsky said.



То есть в последнем предложении он говорит как бы от лица "каждого из нас", высказывает определенное разочарование массового украинца.

По контексту, и первая фраза с "the expectation was" относится к ожиданиям массового украинца, а не Генштаба.

Vovan
Пт, 14 июля 2023, 16:23

Сергей (#989816) >>>
На тобі нашого Дімона Євтухова.
https://ua.tribuna.com/football/1000000025039-poltava-chto-eto-bylo-dikij-neprofessionalizm-arbitra-ev/

FCDD92
Пт, 14 июля 2023, 15:58

Сергей (#989816) >>>

ті і дівчина в УПЛ в 25 років виглядає сумнівно. Якщо її взяли просто після скандалу в першій лізі, коли її штовхнули, то дуже дивно

дикий
Пт, 14 июля 2023, 15:49

c95 (#989815) >>>
Мені здається, що він пропустив кілька слів, а то й речення, або той хто викладав його думки. Багатьом, навіть розумним людям, особливо різним політикам, необхідні редактори, тлумачі, тому що як нагородять, пабліки червоніють.

Сергей
Пт, 14 июля 2023, 15:44

FCDD92 (#989799) >>>

Это прекрасно. Но следующие переведены в УПЛ: Александр Афанасьев, Назарий Дердь, Клим Заброда, Сергей Задиран, Александр Каленов, Кристина Козорог, София Причина, Михаил Райда, Денис Резников и Дмитрий Евтухов.

По Задирану младшему уже есть скандал, по остальным дополните пожалуйста ссылочками. Спасибо.

https://isport.ua/football/ukraine/693026-prezident-ukrainskogo-kluba-obvinil-sudej-v-podkupe-i-poobecshal-posadit-ih

c95
Пт, 14 июля 2023, 15:42

AlexDnepr (#989812) >>>
Можливо тому, що далі розповідати, що все йде за планом неможливо?

Але якшо план "А" був бліцкриг, то...

mikle
Пт, 14 июля 2023, 15:35

c95 (#989811) >>>
Я, чесно говоря, в первоисточник не полез, из твоего поста думал, что это Тарнавскому кто-то сказал, а он уже ответил ниже. А если это верхнее тоже его, то ...

=pilgrimage=
Пт, 14 июля 2023, 15:34

LIS (#989809) >>>
Это и есть так называемый нейтралитет. Думаю, в той же Швейцарии ненамного лучше.

AlexDnepr
Пт, 14 июля 2023, 15:32

c95 (#989807) >>>

Нахуй такое озвучивать им - понятия не имею.

c95
Пт, 14 июля 2023, 15:30

LIS (#989808) >>>
Я чекав? Тобі керівник напрямку конкретно пише "Очікувалося, що контрнаступ буде "швидким, блискавичним рухом, знищенням ворога, захопленням деяких позицій..."

mikle
Пт, 14 июля 2023, 15:30

c95 (#989807) >>>
Молниеносным ?
Там мин больше чем зерен в земле в посевную.

LIS
Пт, 14 июля 2023, 15:27
LIS
Пт, 14 июля 2023, 15:24

c95 (#989807) >>>
А ти реально чекав швидкий та блискавичний?

c95
Пт, 14 июля 2023, 15:22

"Очікувалося, що контрнаступ буде "швидким, блискавичним рухом, знищенням ворога, захопленням деяких позицій, об’єктів та, як наслідок, досягненням певних цілей".

"Він є успішним, але не настільки, як нам хотілося б", - сказав Тарнавський.

Навіть важко це коментувати...

DNIPRОстиль1
Пт, 14 июля 2023, 15:18

Nicon (#989803) >>>
Кадрів,як гімна))))

Комітет арбітрів УАФ назвав суддів, категорію яких підвищили з ПФЛ до УПЛ. Серед них 25-річна Софія Причина.

До списку ввійшли: Олександр Афанасьєв, Назарій Дьордь, Клим Заброда, Сергій Задіран, Олександр Кальонов, Крістіна Козорог, Софія Причина, Михайло Райда, Денис Резніков та Дмитро Євтухов.

good
Пт, 14 июля 2023, 15:06

По Волынцу сделка сегодня То таке

FCDD92
Пт, 14 июля 2023, 15:05

Nicon (#989803) >>>

Віталій Романов Ridiculously

Nicon
Пт, 14 июля 2023, 14:53

FCDD92 (#989802) >>>
Дердо уже молодой судит, кадры подтягиваются ))

FCDD92
Пт, 14 июля 2023, 14:51

Nicon (#989800) >>>

ні, ось список: Анатолій Абдула, Євген Арановський, Сергій Бойко, Олександр Дердо та Володимир Володін.

Ну непогана стара гвардія, але як набирати нових, питання. Є знайомий суддя з першої ліги, каже добратись до УПЛ це на рівні пропихнути депутатсво, якщо не важче, там такі ігри ведуться Eyes in a heap

Nicon
Пт, 14 июля 2023, 14:46

FCDD92 (#989799) >>>
а Балакин?

FCDD92
Пт, 14 июля 2023, 14:42

Арановський та Бойко завершили суддівську кар'єру
на декілька проблем менше Cheerfully

Слоут
Пт, 14 июля 2023, 14:28

c95 (#989790) >>>
И жуй стоял и жены были молодые )))
От Rouerh Barbanuer постоянный месседж - нахуй вспоминать то что было тогда, тут скорее конфликт отцов и детей.
За 32 года так и не смогли не то что перевершить а дотянутся то что смогли сделать за существование с 61 по 91 год.Так зачем вспоминать(
Ну историю надо помнить, и даже тот факт что так ненавистные нам динамы первые в истории чемпионата которые стали чемпионами не из москвы.Это был подвиг своеобразный.Ну это как кроты прервали гегемонию динамы в новейшей истории, которую он так прапагандирует.
Как говорил Глеб Жеглов - всё это когда-то с кем-то уже происходило.

СК Дніпро-3862
Пт, 14 июля 2023, 14:17

Для тех, кто видео известное видео, когда нашему бойцу оторвало ногу, когда он спрыгнул с Брэдли прямо на мину.
https://twitter.com/ju_soloviova/status/1679797028442832896

YM
Пт, 14 июля 2023, 14:06

Вилли Бонс (#989792) >>>
Які всі голкіпери перетворились у гівно?

Rouerh Barbanuer
Пт, 14 июля 2023, 13:38

Вилли Бонс (#989792) >>>
Почему? А Лунин?

stam
Пт, 14 июля 2023, 13:26

c95 (#989790) >>>
для людей, які пережили чемпіонство старого Дніпра, я впевнений, що за відчуттями це відбулось не так і давно.
абсолютно!!

FCDD92
Пт, 14 июля 2023, 12:54

Вилли Бонс (#989792) >>>

справедливості заради, воротаря не мають вчити в 30 років, ти або щось вмієш або ні. Щось там точково ти можеш допомогти так, але не робити з нуля дорослу людину.

Вилли Бонс
Пт, 14 июля 2023, 12:46

Lexa (#989774) >>>
Вроде бы всё по делу. Но остаётся один вопрос. Если все вратари, которые к нам приходят превращаются в говно. Может проблема глубже? Городов легенда клуба, но ни одного стоящего он не воспитал. Я прекрасно понимаю, что не мне задавать такие вопросы. Понятно, что удобно свалить всё на криворуких киперов. Но взять пример тогоже Канкавы, кто-то нашел возможность развить его лучшие качества. А с вратарями у нас постоянная проблема. И в понимании моем исключительно на вратарей,глянуть глубже ни у кого желания нет. Ждём Эдерсона, Буффона и Кана со Шмейхелем.

Джел
Пт, 14 июля 2023, 12:03

c95 (#989790) >>>
Згоден на 100 відсотків.

c95
Пт, 14 июля 2023, 09:12

Rouerh Barbanuer (#989784) >>>

"...Ми вже 32 роки живемо не в СРСР, навіщо постійно копошитися в далекому-далекому футбольному минулому..."

Це особливості пам`яті. Для мене 2000р. по відчуттям - це 10 років тому, а нульові я пам'ятаю краще ніж 10-ті. Коли я згадав скільки років пройшло з мого закінчення школи, то впав у депресію, бо думав, що це було ось-ось, майже вчора.

Тому для людей, які пережили чемпіонство старого Дніпра, я впевнений, що за відчуттями це відбулось не так і давно.

ROSL_79
Пт, 14 июля 2023, 01:41

Rouerh Barbanuer (#989788) >>>
Нічого, все нормально. :dnipro

Rouerh Barbanuer
Пт, 14 июля 2023, 01:16

ROSL_79 (#989787) >>>
Дякую за такі змістовні відповіді.
Тоді я мабуть не маю рацію у своїх аргументах, вибачте Dnipro

Присутствуют 0 пользователей и 2 гостей: