Вс, 31 октября 2021, 12:51
просмотров: 3432 коментариев: 53 

Інтерв'ю з почесним президентом СК Дніпро-1 Юрієм Березою

Інтерв'ю з почесним президентом СК Дніпро-1 Юрієм Березою

У другій частині масштабного інтерв’ю з почесним президентом Дніпра-1 Юрієм Миколайовичем Березою поговоримо про довгоочікуваний ребрендинг клубу, відносини з ультрас та різне. Перед читанням, пропоную ознайомитись з першою частиною.

 

У травні цього року ви не виключали можливість повернення форми та емблеми ФК Дніпро. Як з цим сьогодні? Та загалом, чи планується частковий або повний ребрендинг клубу?

 

Поки що ніхто про це говорити не буде. Я не виключаю варіанту повернення кольорів ФК Дніпро (80-90х років). Ніхто не запропонував того, що б відповідало нашому духу. Чинна емблема робилась за ніч або дві ночі, а інших варіантів не було. Давайте розділим ФК Дніпро. Етапів у цієї команди було хтозна скільки і говорити, що в 1918 році була створена команда і вона ж грала у 1983 р. або та, що грала у 2016 р. – це різні команди, епохи та етапи. ФК Дніпро – юридична особа, там є власник та справа цього клуба у юридичному розумінні є незакінченою. Як я можу претендувати на чужі кольори або емблему, я ж не Ярославський. Він продав команду за дуже гарні кошти Курченку. А тепер: Я відновлюю Металіст. Не можна відновити ні Металіст, ні ФК Дніпро. Їх історія вже завершилась. Історія ФК Дніпро закінчилася матчем з Волинню у УПЛ, котрий навіть не дограли. Не можна почати те, чого вже немає. Я був вболівальником ФК Дніпро, не був супер канонічним, як деякі. Раніше з цим було простіше. Футбол розвивається. Футбол – це юридична організація, це фірма. Поза власником не може вирішуватися. Як завершяться усі моменти у ФК я не знаю і мало хто знає. Ми можемо вкрасти знак, але отримаємо всі претензії щодо боргів від УЄФА. Деяким не подобається, як виглядає СК Дніпро-1. Мені взагалі у 2017 році пропанували назвати клуб – Борисфен. Але чому? Ми – Дніпро-1. Заснували організацію ще у 2015 році. Якби повернутися у 2017 рік, я би нічого не створював, бо отримав стільки багна на свою голову, на власну родину. За що? Спитайте у дітей, що було б далі? Тут базувався би Шахтар. Дніпро-Арена не стояла би пуста. Ребрендинг не на часі, бо немає ідей. Не хотілося б мавпувати ФК. Ладьи не буде. Тому що це мирно. Дух Дніпра-1 в іншому: *включає войовничу музику*. Емблема, форма повинна бути така. Це повинен бути людина-вовк, козак-характерник. Але не може ніхто реалізувати ідею. Гравцям необхідний такий заряд. Нас поєднує козацька слава. Вийшло 11 футболістів-козаків та розбили супротивників. Більше я схиляюсь до малинових кольорів, козацьких кольорів. Малиновий та плавний перехід до світло-синього. Не хочу повторювати помилки при створенні емблеми та поспішати з цим питанням.

 

З 2004 року я про ФК Дніпро знаю дуже багато, був знайомим з Євгеном Мефодійовичем. Дніпро-1 досить підтримує ветеранів ФК Дніпро. Дніпро-1 – на даний час правонаступник дніпровського футболу.

 

На матчі ветеранів ФК Дніпро та збірної України ми побачили продовження конфлікту між ультрас та клубом Дніпро-1. Разом з тим, фан-сектор Дніпра-1 вже три роки, як пустий, на стадіоні тиша. Чи є якісь плани щодо вирішення конфлікту та створення (або підтримки бажаючих) стати фанатами команди?

 

Спортивний клуб Дніпро-1 відкритий до найменших ініціатив створення ультрас, усіх вболівальників, але я вважаю, що це не повинно бути командно-примусово. Є хвороблива уява деяких людей. Казали: Одне місто – один клуб. Потім з’являється якийсь клуб Дніпро-1918. Коли все побудовано на брехні та залякуванні це не може існувати. Про Дніпро-1918 – тоді ж робили народну команду, збирали кошти, я також перерахував деяку суму, а згодом до мене прийшла поліція, і повідомила, що це афера. Фанатські рухи повинні бути природними. Це питання часу, коли вони виникнуть. Я готовий підтримувати, але організовувати офіційно я не буду. Питання часу, коли підуть у небуття канонічні фанати ФК, як і церква Московського патріархату. Коли прийдуть успіхи в Європі, все буде. Ось кажуть: Нет фанатов – нет традиций. Ми молодий клуб, традиції з’являться. Поставите мені через рік це питання. Після виходу СК у єврокубки багато чого зміниться.

 

А щодо вирішення конфлікту?

 

У мене немає конфлікту.

 

Згадаємо момент створення клубу. Ви тоді зробили заяву, що ультрас підтримують створення клубу.

 

Це було на барі у Роми Зозулі, була розмова, що треба врятувати Дніпро. Я їм пояснив, що не вийде, є власник, треба з ним домовлятись. Інший варіант – це створювати щось інше. Ніхто не хотів ризикувати, а я ризикнув. Починаючи з першого матчу, казали, що без варіантів, через років 5-10 у першу лігу. Але як бачите, за 2 роки у УПЛ. Хто залишився з зірок ФК? Нікого не було. Супряга був зіркою? Ні. Кравченко був зіркою? Ні. Була молодь і ветерани. Пройшли другу, першу лігу, не вилетіли. У перший же рік боролися вже за зону єврокубків.

 

Окрім запланованих запитань, у ході бесіді вдалося дізнатися думку почесного президента щодо багатьох подій у українському футболі. Найцікавіше – до вашої уваги!

 

Про український футбол

 

Футбол, що був до 2014 року, він був надутий. Футболіст має 19 років і зарплатню 100 тисяч євро у місяць – це неправильно для країни, де пенсія 3-4 тисячі гривень. Було створено два суперклуба та підтанцовку. Шахтар та Динамо мають найпотужнішу футбольну школу, а у складі Шахтаря під час єврокубків на поле виходять лише два українця. Що тоді виходить, що юнацький футбол Шахтаря – фікція? Пандемія убила футбол у світі. А наш футбол і так був не самого кращого рівня. Зараз ми бачимо тенденцію, що в Україні є два суперклуби, які в Європі отримують рахунки по 5-0.

 

Щодо відношення футболістів

 

Зараз футболістам потрібна тепла ванна, хоча це їх робота. Це раніше футболісти були слюсарями та працювали на заводах. А тепер це професія. Чого бракує українському футболу – це професійного відношення. У тому ж Дніпрі скільки талантів згоріли та не показали свого повного потенціалу: Рикун, Льопа, Костя Кравченко. В силу обставин та, в першу чергу, у силу свого непрофесійного відношення, вони згубили себе. Це втрата для українського, та іноді, для світового футболу. Той же Рикун.

 

Про проблеми у дитячому футболі та суддівство

 

В Україні за останні 20 років футбол перетворився на забаву батьків. Як зробити та зацікавити тренера, щоб той більше дивився на їх дитину, або коли батьки скидаються коштами на суддю, щоб він не мочив команду. Це нормально? Дніпро-1 не платив суддям і ніколи не буде платити. Чому ми закриваємо очі, що Дніпро не платить, а всі рівні дитячого футболу платять? Тоді не дивуйтесь, що нас вбивали. ФК Дніпро міг зайняти перше місце у чемпіонаті і не один раз, але люди у чорному вбивали мій клуб, за який я вболівав. Той же Колос, скільки пенальті вони пробили у минулому сезоні? Я вважаю, що суддя повинен коментувати свою роботу після гри, як тренер. Якщо приймаєш рішення, то повинен прокоментувати свої дії. Після матчу або у комітеті. Перша ліга, я не дивлюсь Металіст, але коли ж більшість команд говорять, що є проблема з суддівством, то диму без вогню не буває. Тільки почалася налагоджуватися ситуація в країні з суддівством, як з’явився Металіст. Пам’ятаєте нашу гру з Олександрією? Там також було вбивство. Але починається все це з дітей і закінчиться має дітьми.

 

Про Дмитра Михайленка

 

Дмитро Станіславович Михайленко – ідейний засновник клубу і я його дуже поважаю. Він не сказав останнє слово у Дніпрі-1.

 

Про подяку вболівальникам

 

Ви знаєте, чому я іноді кричу на футболістів, бо після матчу вони одразу йдуть до роздягальні. Вони після кожного матчу повинні дякувати тим, хто прийшов. Ви граєте заради них, їхньої енергії. Чому гравці в Україні не дякують вболівальникам? Цю тенденцію необхідно ламати.

 

Ваша думка щодо каналу Дніпрянин? Що найбільше подобається?

 

 По-перше, все, що популяризує дніпровський футбол – я читаю. Це моє хобі. Канал цікавий в тому, що він позиціонує себе, як канал, що буде писати правду. Багатьом вона неприємна, а мені приємна, мені нема, що приховувати. Ви прозорі і у вас неупереджена інформація. В деякий питаннях канал Дніпрянин наївний. Ви робите висновки на основі беззаперечних даних. Я знаю набагато глибше *посміхається*. Я читаю канал і раджу всім підписатись!

 

Юрій Миколайович, дякую за змістовне інтерв’ю. Можливо вам є, що сказати дніпровському вболівальнику?

 

Якщо вболівальники міста Дніпра, Дніпропетровської області та всі вболівальники дніпровського футболу бажають, щоб місцева команда була представлена у Європі, ми повинні побачити та відчути це бажання. Приходьте на стадіон та підтримуйте Дніпро-1. Без вболівальників немає клубу. Ми створили команду, яка виросла з дебютанта другої ліги до команди, яка починає про себе заявляти, як 3-4 команда у УПЛ. Я бажаю, щоб всі вболівальники були здорові, тому закликаю всіх вакцинуватись та приходити вакцинованими з захистом на футбол. Хочу бачити всіх вболівальників: студентів, школярів, окремі групи, родини. І ми готові вислухати всі пропозиції щодо організації матчів. Що хотіли би змінити у проведенні матчів? Якщо потрібно створити сімейно-дитячу зону – ми це зробимо. Необхідно, щоби пиво лилося – це також буде. Без Вас (вболівальників) великої команди не буде. Мі зібрали чотири елементи і нам не вистачає п’ятого. Нам потрібна ваша підтримка або навіть ваш осуд. Щоб стимулювати команду. Ми готові зробити крок один одному на зустріч. Починаючи від емблеми та кольорів та закінчуючи фундаментальними речами, які приведуть Дніпро-1 до успіху. Нам важлива думка кожного вболівальника. Друзі, приходьте на стадіон, ми дуже вам раді!

 

Дякую, що дочитали до кінця. Пишіть у коментарях, що вам було б ще цікаво дізнатися від адміністрації клубу, власні пропозиції щодо покращення рівня організації домашніх матчів команди та підтримуйте улюблений клуб. Все буде Дніпро-1!

 

 

t.me/dnepryanin20

 

 

53 комментария
  • ben_gurion
    Вс, 31 октября 2021, 13:05
    Ура, всё заново! Но идти на прививки все одно НЕОБХОДИМО! Если конечно вы Любите ЖИЗНЬ И СВОЮ СЕМЬЮ.
    Долой средневековье, Да Здравствуют Гуманизм, Здоровье каждого и конечно же Его Величество ФУТБОЛ!
    рейтинг: -9
  • 83DNЕРR88
    Вс, 31 октября 2021, 13:38
    1. Команда города добилась наибольших успехов в красно-белых и сине-бело-голубых цветах. Будущая эмблема должна состоять из них и напоминать прошлую!
    2. Чтобы трибуны были полными, билеты должны стоить от трамвайного билета за воротами, до пятикратно большего по центру, а не так, как сегодня. Врядли клуб живёт с продаж билетов! Необходим музей городского футбола и продажа атрибутики и одежды.
    3. Уберите зоопарковую решётку за воротами, не относитесь к фанатам как к зверям! И почините крышу и табло.
    рейтинг: +4
  • bulpi
    Вс, 31 октября 2021, 14:27
    Фанаты сами виноваты. Ведут себя, как обезьяны.
    рейтинг: +19
  • 02_SeregA
    Вс, 31 октября 2021, 14:48
    100%(+-) в точку
    рейтинг: +4
  • Метеор71
    Вс, 31 октября 2021, 14:45
    Якщо взяти й радянські часи, то найбільше медаль і кубків було взято в червоно-жовтих кольорах клубу.
    Вболівальників заохочували лотареями, вартість білета 100гр, це що радянський рубль.З іншим згоден і треба додати сервісу на стадіоні.
    рейтинг: +3
  • Жоня
    Вс, 31 октября 2021, 16:47
    Средняя зарплата после 85 года была примерно 190 рублей. Плюсь дешевая коммуналка, бесплатное обучение, медецина. В общем у нас сейчас средняя зарплата не 19 тысяч гривен. Так что советский рубль ближе к нынешним 50 гривнам.
    рейтинг: -3
  • Nicon
    Вс, 31 октября 2021, 16:53
    Не смешите. Чушь. Про зарплату.
    рейтинг: 0
  • Жоня
    Вс, 31 октября 2021, 16:59
    Кроме того срос порождает предложение! При СССР стадион был забит, а сейчас пустой. Так зачем же цену такую за билеты пытатся сейчас брать?))
    рейтинг: 0
  • Метеор71
    Вс, 31 октября 2021, 17:25
    Ти на ньому був?
    рейтинг: -1
  • Жоня
    Вс, 31 октября 2021, 17:40
    Нет, на нем я не был. А в самом стадионе бывал часто, времена фк))
    рейтинг: +1
  • Метеор71
    Вс, 31 октября 2021, 18:34
    В часи коли Дніпро був чемпіоном СРСР на матчі регулярно збиралось22-25 тисяч, окремо стояли матчі з ДК і Спартаком і єврокубки.
    рейтинг: +1
  • Жоня
    Вс, 31 октября 2021, 19:15
    Вот! А сейчас чтобы как-то привлекать зрителей нужно опустить цены на вход. На оборотности больше возьмут! Что толку брать сто гривен, если посетители стадиона в сотнях исчисляются? Ну и конечно играть в первую очередь нужно хорошо. Борьбу показывавать. Будет людей много ходить, тогда и о повышении цен на билеты можно подумать.
    рейтинг: +3
  • Tрьохногий
    Вс, 31 октября 2021, 19:28
    Сделайте вход хоть бесплатным — будет на 20-30% людей больше, стоимость билета ничего не решит. И бОльшая половина из этих новопришедших людей предположу будут пьяницы, которым нечем больше заняться, а не бедные студенты.

    рейтинг: +2
  • Метеор71
    Вс, 31 октября 2021, 19:45
    На початку 90 вхід на Метеор був безкоштовний.Іщо багато людей ходило?
    рейтинг: +2
  • Метеор71
    Вс, 31 октября 2021, 18:37
    Мінімалку в 60 р не хочеш?150 вважали доброю зарплатою, хоча були більші, так вони є і зараз.
    рейтинг: +1
  • Жоня
    Вс, 31 октября 2021, 19:10
    Хватит сказки писать.Зарплата 60 рублей минимальная была в 1967 году. В конце восьмидесятых я после школы работал на самой низкооплачиваемой работе на предприятии и получал приерно 98 рублей.Большинство людей так как сейчас по 12 часов не херячили. Зарплату в 150 рублей в конце восьмидесятых годов мог запросто заработать обычный работяна на заводе.
    рейтинг: +2
  • AnderUman
    Пн, 1 ноября 2021, 07:03
    Очень спорно, насчёт 150-хорошая зарплата.Я летом 1989 г., ещё учась в школе, пошёл на пару месяцев подработать на агрегатный завод, где тогда работал мой батя, Царствие ему Небесное.Я работал обычным токарем-реаольверщиком, точилка корпуса на дв гатели знаменитого пылесоса«Ракета».Поболтали, как школьник, на час меньше.Так вот, зарабатывал я тогда в месяц те же 150 рублей, правда выходил по субботам(чтоб закосить поездку на дачу), тогда только за выход давали червонец+выработка.Рабочие в цеху, понятно, зарабатывали больше.
    рейтинг: +3
  • AnderUman
    Пн, 1 ноября 2021, 07:05
    *поработал, как школьник на час меньше-сорян, телефон.))
    рейтинг: +1
  • Tрьохногий
    Вс, 31 октября 2021, 15:35
    А я бы наоборот этой решеткой ещё сверху закрыл, чтоб не могли вылазить и драки с обычными болельщиками начинать
    рейтинг: +7
  • 83DNЕРR88
    Вс, 31 октября 2021, 15:46
    Где и когда ты видел драку в последний раз с фанами?
    рейтинг: 0
  • Tрьохногий
    Вс, 31 октября 2021, 16:19
    Березе лицо не разбивали?
    рейтинг: +9
  • 83DNЕРR88
    Вс, 31 октября 2021, 16:21
    Последний раз канонические фаны напали на Берёзу 3 года назад в открытом секторе, а с болещиками дрались ещё во времена Емца на Метеоре. Сегодня решётки стоят за пустыми креслами.
    рейтинг: 0
  • Tрьохногий
    Вс, 31 октября 2021, 16:32
    Потому больше и не было таких эпизодов
    рейтинг: +4
  • 83DNЕРR88
    Вс, 31 октября 2021, 16:36
    А решётки здесь причём? Фаны не проявляли агрессию. Последние 3 года и фанов нет, а клетки стоят. Зачем?
    рейтинг: -4
  • Tрьохногий
    Вс, 31 октября 2021, 18:17
    Фаны не проявляли агрессию потому что фанов три года не было — уберите решетки, ппц логика
    рейтинг: +4
  • 83DNЕРR88
    Вс, 31 октября 2021, 21:12
    Фаны не проявляли агресию к кузмичам лет 10. 3 года как фанов нет, нигде в Европе решёток нет, а на Днепр-Арене клетки нужны — лргика ппц!
    рейтинг: -2
  • Tрьохногий
    Вс, 31 октября 2021, 22:04
    Фаны что, бесшумно прокрались к березе по трибунам, разбили ему лицо и растворились в стадионе? Кузьма по пути под руку не попала?
    рейтинг: +1
  • Днепр
    Вс, 31 октября 2021, 20:12
    Есть требования безопасности к стадионам различных категорий, поэтому ваши мысли про зверей это всего лишь ваше мнение, которое не будет принято во внимание
    рейтинг: 0
  • 83DNЕРR88
    Вс, 31 октября 2021, 21:21
    Я и призываю не считать людей зверями. Требованиям безопасности Днепр-Арена отвечала в момент сдачи в эксплуатацию и без клеток. Принятие моего мнения во внимание случайных людей меня не интересует от слова «вообще».
    рейтинг: 0
  • Днепр
    Вс, 31 октября 2021, 22:54
    Принятие в эксплуатацию это одно, а соответствие требованиям для проведения матчей в различных турнирах — это другое. Я как раз не про случайных людей говорю, а про тех, кто отвечает за обеспечение безопасности на матчах.

    Может, вы помните, что в 2015 году Днепр не провел ни одного матча ЛЕ на ДнепрАрене с болельщиками, а на выездных матчах было рекоммендовано не продавать билеты фанам Днепра. А причина? Потому что ультрас — обезьяны,
    и клетки были поставлены не просто так…
    рейтинг: +3
  • ben_gurion
    Вс, 31 октября 2021, 16:04
    Вот и «Колос» Дома сказал ДОБРЫ ВЭЧИР и продул «Львову». Я смотрел буквально все игры, как лидеров так и подвальных команд и скажу вам так, на сегодняшний день слабых команд в УПЛ не осталось, буквально все, и «Львов» и «Черноморец» и «Мариуполь», грызут дёрн и борются за выживание, а «Мариуполь», как я считаю, вообще занимает не своё последнее место ибо их Ребята стараются из-за всех своих сил. И завтрашняя игра для нашей команды рандеву не станет, будет Серьёзный бой. Необходимо с первых минут опрокинуть Соперника кинжальными эффективными атаками и уже в первые 25 минут создать материальный и моральный фундаменты для итоговой победы. Учтите, во вторых таймах наши Пацаны, как правило, играют в рассеянный нудный футбол.
    рейтинг: +4
  • Igor-DD
    Вс, 31 октября 2021, 16:12
    Какой бред. В нормальных странах в подобных случаях сразу объявляют банкрот, а через несколько лет можно выставить бренд на аукцион и выкупить его (примеров очень много — Рейнджерс, Парма и тд.). Почему до сих пор ФК не объявлен банкротом? Когда дела с УЕФА будут завершены? Конечно можно возродить ФК и мне кажется что все бы были этому рады. По поводу фанатов, это есть неотъемлемая часть клуба — они важны для создания атмосферы на стадионе. Атмосфера сейчас и раньше это две большие разницы и это отражается на набранных (в основном дома) очках. Всех неадекватных нужно отстранять. Пан Береза удивится, но попадание в ЕК ничего не изменит.
    рейтинг: 0
  • 83DNЕРR88
    Вс, 31 октября 2021, 16:20
    Банкротство может быть только после поступления последнего транша за воспитанников клуба, когда они закончат карьеру видимо. А количество фанатов на очках к счастью не сказывается никак, игрокам на зрителей реально практически наплевать. Последний раз канонические фаны напали на Берёзу 3 года назад в открытом секторе, а с болещиками дрались ещё во времена Емца на Метеоре. Сегодня решётки стоят за пустыми креслами.
    рейтинг: 0
  • ben_gurion
    Вс, 31 октября 2021, 16:19
    Насчёт Фанатов ФК. «ДНЕПР» я ничего плохого сказать не могу ибо Он Бойцы Достойные и всегда были Преданы Команде моей жизни. С Юджином и Его Ребятами я встречался на стадионах: Марселя, Утрехта, Рима, Эйндховена, Амстердама, Базеля, Варшавы и на других стадионах Футбольной Европы, Они истинные Болельщики и не хулиганы Они вовсе, почти все Они с высшим образованием и с Хороших Семей, а Юджина Маму я знаю лично, Прекрасная Женщина.
    Просто развал ФК. нанёс этим Людям сильнейший морально волевой удар «ниже пояса» и Их боль понять трудно, но необходимо. Многие из вас здесь часто плачут о дороговизны билетика на стадион, а Ребята Юджина полуголодные слонялись по Европе, спали в автобусах и Мечтали о Евро Кубках, срывая глотки и укорачивая свои юные жизни. Не судите Их и сами не судимы будете…
    рейтинг: -8
  • ben_gurion
    Вс, 31 октября 2021, 16:24
    Желаю всем Вам и Близким вашим ЗДОРОВЬЯ и радушно приглашаю Вас пойти и сделать прививки от «ковида» ибо эти прививки имеют одно общее название -Я ХОЧУ ЖИТЬ!
    рейтинг: -5
  • ben_gurion
    Вс, 31 октября 2021, 16:52
    Искренне желаю тому, кто сейчас первым влепил мне минус, познать самому все «прелести» «ковида». Я агитирую за Жизнь, а онО и его приверженцы топят за смерть, так пусть последняя и примет их в свои объятья.
    рейтинг: -8
  • ben_gurion
    Вс, 31 октября 2021, 16:48
    Живёт на Амуре Семья, муж и жена Ковалёвы, Люди Они Серьёзные, вкалывают имея свой тяжелейший бизнес по утилизации, у Них Внуки имеются и Они Болельщики от БОГА! И муж и Супруга его объездили пол мира и в Днепропетровске не единой игры ФК. не пропускали-вот это и есть Здоровый и Преданный Фанатизм. Также и «МАРИО» и «РПЕНД», и «ДВОРНЯГА», и «АЛЕКСФОТО», и «САФИК», и «ЛЕОНИДДНИПРО» и все те, кто был Предан ФК. являются БОЛЕЛЬЩИКАМИ С ЗАГЛАВНОЙ БУКВЫ! Вам, совсем юным, трудно понять тех без-серебряников, которые возводили Команду ФК. «ДНЕПР» в ранг Небожителей, а себя в Их Апостолов. Слава Днепропетровскому Футболу прошлых грозовых лет.
    рейтинг: -9
  • Mamai
    Вс, 31 октября 2021, 17:49
    Вторая часть очень интересная и воодушевляющая. Спасибо. Верю в команду и будущее Днепровского футбола.
    рейтинг: -1
  • Alter Vlad-1
    Вс, 31 октября 2021, 18:51
    К сожалению, интересного мало. Ожидал оценки и игры сегодняшней- часто осторожной, и когда команда перестанет держаться на 5-6 арендованных.
    Что, в Еврокубки тоже с арендованными? Понимаете суть вопроса?
    рейтинг: -2
  • Днепровец 81
    Вс, 31 октября 2021, 18:53
    Все по делу единственнное что можно добавить… что если есть возможность и Желание… и они надо… било б хорошо вернуть футболистов резерва того Днепра… Кочергин, Леднев, НАзарина
    рейтинг: -2
  • AnderUman
    Вс, 31 октября 2021, 19:21
    Не знаю, кто там что увидел интересного, но как по мне вторая часть оставила больше вопросов, чем какой-то конкретики.
    1)Пан Берёза в период игры команды в низших лигах постоянно рассказывал, что чуть ли не лично финансирует команду(что не мудрено: уровень его доходов вполне позволял это, допустим, делать+какие-то спонсоры и т.д).Сейчас-ни слова ни пол слова, хотя все болельщики прекрасно знают, кто главный папа.Уровнь его коммуникаций с папой неизвестен-отсюда 0 информации, что же нас ждёт дальше: участь такого себе крепкого середняка, коим ме сейчас являемся, или клуб всё же собирается замахнуться на нечто большее.
    2)Того ребрендинга, который здесь ожидают большинство, скорее всего в ближайшее время не будет или не будет вообще(как я понял, со слов Берёзы).До сих пор непонятно, почему ФК Днепр ещё существует как юр.лицо, неужели ещё не зашли все деньги за перепродажи игроков и прочее? Как я понимаю, сей факт есть одной из причин, почему мы не можем просто выкупить эмблему Днепра, при том, что в Европе уже были подобные прецеденты(Ренджерс, Парма, ЦСКА София и др)и к этим клубам нет претензий со стороны ФИФА/УЕФА по выплатам старых долгов, судебных исков и пр.
    3)Нет конкретики по ТШ: оказывается, что«у Йовічевіча безмежна довіра», более того, оказывается и ДСМ ещё не сказал последнего слова?))
    Последнее по болельщикам: вынося за скобки пандемию, при такой ценовой политике, уровню рекламы, отсутствия работы с болельщиками, как таковой, а главное-отсутствия футбольного зрелища-будет полупустой стадион.Чтобы люди приходили целыми группами и семьями нужно влюбить людей в этому команду не корявыми и валидольными результатами, пусть и победами, а зрелищной, искрометной игрой, запредельной самоотдачей и вселить в людей уверенность, что клуб будет дальше расти и развиваться, а не станет калифом на час.
    Сорян за много букв.Всего лишь мой кузьмичевско-дилетантский взгляд.
    рейтинг: +13
  • Alter Vlad-1
    Вс, 31 октября 2021, 20:47
    «AnderUman», да, разочарование от этой трескотни — полное! То-есть, не сказал НИЧЕГО нового, всё это известно давно, кроме «довiри Йови». Какой-то юный «Mamai» всё это назвал «очень интересным», чем удивил очень: что конкретно интересное?
    Абсолютно всё известно и так. Кто вёл интервью, задумайтесь!
    рейтинг: -3
  • Жоня
    Вс, 31 октября 2021, 21:15
    Все по существу!
    рейтинг: +4
  • Болельщик со стажем
    Вс, 31 октября 2021, 21:47
    Об интервью ни о чем зицпредседателя Березы для тех кто хорощо помнит миниатюру Жванецкого «Собрание на ликеро-водочном заводе.

    Председательствующий: Жаль. Жаль что нам так и не удалось послушать начальника транспортного цеха.
    рейтинг: +5
  • Alter Vlad-1
    Вс, 31 октября 2021, 22:18
    Всё в точку: повторяет ранее сказанное с другими эмоциями. А по сути не сказал НИЧЕГО о будущем команды — лишь опять лозунги о Еврокубках (повторю: этот состав вынесут ещё в плей-офф, как Колос).
    Или журналист- новичок тупой или Берёза специально обошёл молчанием ключевой вопрос — о ротации состава и арендованных.
    рейтинг: +3
  • AlexDeadLine
    Вс, 31 октября 2021, 22:39
    Вболівальник піде на стадіон, коли буде інтрига в чемпіонаті, коли буде сподівання на рівну боротьбу за кожне місце в турнирці. А він вже зрозумів, що більшисть команд купують суддів, 2 першщих місця до старту заброньовано Деками та Кротами, а ми ст верджуємо, що не будемо працювати з судями, тоді на що нам сподіватися, заради чого ходити на Арену? Дивитися на копирсаня та схеми, заради якихось очок, немаючи шансів реально щось виграти. Це, як йти в кінотеатр на пр'ємьру, а по дорозі тобі все розскажуть, що очикувати у фіналі.
    рейтинг: +1
  • atn
    Пн, 1 ноября 2021, 02:36
    В 79 году на метеор ходило по 500 человек, а в 83 — 30000, хотя страна и жизнь в стране одна и та же. Сейчас даже если Днепр1 станет чемпионом, полного стадиона не будет, и дело даже не в цене билетов, условия жизни в стране не позволят.
    рейтинг: -1
  • Shurik-48
    Пн, 1 ноября 2021, 09:18
    atn-В те годы футбол, за редким исключением, можно было посмотреть только на стадионе. От сюда и такая посещаемость была. Не помню уже на какой матч, я взял с собой маленький портативный телевизор, потому что в одно время с Днепром играли киевское Динамо и тот матч показывали по телевизору.Так возле меня собрался чут ли не весь сектор, а сейчас лёжа на диване, или в интернете можно посмотреть практически любой матч в отличном качестве. Считаю, что это первая причина низкой посещаемости на стадионах, а цена на билеты уже вторая, хотя, второй причиной можно назвать и то, как ведут себя ультрас, они у многих отбили охоту ходить на стадион.
    Раньше я часто брал с собой на футбол сыновей, но с появлением движения ультрас, я не хотел бы, чтоб мои дети увидели и услышали этих отморозков. На сколько я помню, последний раз Олимпийский собрал 70 тыс. на игру Днепр-Наполи.Кто видел этот матч помнят, что вытворяли фаны после окончания матча. Слава Богу там обошлось
    без пострадавших, но больше стадионы Украины такого колличества людей не собирали.
    рейтинг: +1
  • Жоня
    Пн, 1 ноября 2021, 08:20
    А чем Вам условия жизни не те? Вот Метеор71 говорит, что все у нас нормально. Это на Вас российская пропаганда повлияла))
    рейтинг: +1
  • Александр
    Пн, 1 ноября 2021, 10:30
    «Дайте людям хлеба и зрелищ!». Хлеба нет люди выезжают миллионами на заработки в Европу, про какие зрелища может тогда идти речь? Вот по этому и не ходят на стадион. А когда еще цены задираются и игры нет, вот и весь ответ… Хотя бы игра была красочной было на что смотреть, тогда можно и цены поднимать. И плюс много кто до сих пор не понимают, что за команда и чего от нее ожидать. Возможно сегодня она есть, а завтра пустят под откос как ФК! Пока не будет конкретной определенности норм спонсоров и бренда, так и будет!
    рейтинг: +1