Чт, 1 ноября 2018, 10:00
просмотров: 5248 коментариев: 36 

Михайленко: Втримати Супрягу не змогли

Михайленко: Втримати Супрягу не змогли

— Дмитре Станіславовичу, яких тренерських принципів ви дотримуєтесь?
— Контроль м'яча: вміння контролювати суперника, володіючи м'ячем, створюючи моменти, граючи агресивно. Тренувальний процес побудований на інтенсивності, високій концентрації, роботі з м'ячем, вмінні швидко думати. Якщо говорити конкретно, намагаємося підлаштовуватися під суперника. Ігровий стиль грунтується на володінні м'ячем, в основному.

 

— Яка зараз атмосфера в команді?
— Зараз все добре. Ми на першому місці, у нас все стабільно, вдається демонструвати досить-таки привабливу гру.

 

— Чи трапляються в команді якісь проблемні питання з дисципліною?
— Так. Це живий колектив, у якому багато людей. Є певні моменти щодо поведінки гравців на полі. Здебільшого нам вдається контролювати ситуацію: всі — живі люди, всі емоційні, програвати не люблять, тож бувають різні ситуації. Жовта картка Кравченка за розмови, той же Ігор Когут часто не стримує емоцій. З одного боку це добре, вони не люблять програвати, але з іншого — отримуємо непотрібні картки, які в майбутньому можуть призвести до дискваліфікації.

 

— Яка головна проблема клубу?
— Напевно, це звичайні поточні моменти, пов'язані з грою. В інших сферах у нас все нормально і стабільно. Є проблеми з реалізацією, взаєморозумінням, але це — робочий процес, який потрібно просто корегувати.

 

— Чи можна сказати, що гравці, які прийшли під час літнього трансферного вікна, подумки вже в УПЛ?
— Думаю, що ні. Всі вони розуміють, яка зараз ситуація, наскільки складна Перша ліга. Бачать, як важко нам даються чимало ігор. Тож говорити, що хтось подумки вже у майбутньому, не варто.

 

— Серед них виділяється Чеботаєв.
— Є стилістична проблема. Він тривалий час грав у команді, де дотримувалися іншого ігрового принципу. Зараз йому складно перебудуватися під наш стиль. Ми більше граємо з м'ячем, на атаку і на половині поля суперника, де від захисника вимагається висока концентрація — там скупчення гравців набагато більше, від своїх воріт досить далеко, тож ціна помилки — набагато вища. У тому, що стосується гри в атаці, йому потрібно додавати.

 

— Як ваша команда підбирає гравців?
— Ми бачимо позиції, які нам необхідно посилити, дивимося, що є на ринку, починаємо вести переговори і залежно від того, як вони проходять, комплектуємо команду. Зараз гравців не купуємо. В українському футболі взагалі немає футбольного ринку, як такого. Всі прагнуть брати вільних агентів. Ми зіткнулися із ситуацією в Другій лізі, коли дійсно складно запросити гравців. Аналогічно і в Першій лізі не дуже хочуть йти до нас — навіть на хороші умови. З цим є складнощі — це стосується всіх команд. Команди УПЛ формуються за таким же принципом.

 

— Мемешев сам зателефонував і попросився в клуб?
— Ми його запрошували ще тоді, коли він йшов із Волині, але Редван хотів спробувати себе в Прем'єр-лізі і відповів нам відмовою. Якийсь час він гастролював по різних командах. Зрештою, повідомив нам, що готовий долучитися. Тоді це була Друга ліга, у нас існували проблеми в атаці, тож ми підписали його.

 

— Чи були ще гравці, які самі телефонували?
— Зараз іноді трапдяється, що дзвонять, хочуть попрацювати. Мені здається, це абсолютно нормально. Є футболісти, які грали в Першій лізі, які були у Прем'єр-лізі. Інша справа — наскільки нам потрібні виконавці того чи іншого амплуа.

 

— Останній, хто вам телефонував?
— Гравець Олімпіка, але не пам'ятаю, хто саме.

 

— У багатьох гравців контракти розраховані до кінця сезону. Хто залишиться? Хто піде?
— Ще точно не знаємо. Ми сконцентровані на сьогоднішньому дні та найближчих іграх. Ніяких думок з приводу наступного сезону. Міжсезоння — довге, буде достатньо часу, щоб навести лад.

 

— У СК Дніпро-1 — очевидний баласт.
— У нас є група людей. Не казатиму, скільки саме гравців, які дійсно можуть підсилити гру. Питання в тому, що у багатьох хлопців є проблеми з ігровою практикою. У тих же Войцеховського, Шаповала, Мемешева. У нас є дві людини на позицію, дехто може зіграти на кількох позиціях. Граємо в одного форварда. У нас їх троє. Той же Стас Куліш ідеально підходить під нашу схему. Кожушко і Войцеховський більше годяться під контратаки. Щодо футболістів на флангах оборони, у нас є Бровченко, Шаповал. Саша Назаренко не викликає ніяких запитань з приводу своєї присутності в основному складі. Завдяки йому можемо змінювати малюнок гри. З ним дуже складно конкурувати, і його статистика про це свідчить. Можливо, є хлопці, у яких мало ігрової практики, але всі вони так чи інакше сприяють успіхам команди.

 

— За ким зараз стежить СК Дніпро-1?
— В Україні життя тренера влаштоване таким чином, що ти стежиш за всіма гравцями. Якщо порівнювати з іншими лігами, то у нас не так багато команд. Більшість хороших гравців сконцентровані в 3-4 провідних командах. Всі інші змінюють команди залежно від різних, зокрема і фінансових, умов.

 

— Сашко Назаренко — дуже перспективний. Чи спроможний він повторити шлях Супряги?
— Я не боюся, що він піде. З приводу перспективи, ми бачимо його в різних ракурсах, він їде до молодіжної збірної, але там не грає. Потрібно розуміти ситуацію глибше. Одна справа — грати в Першій лізі, інша — у Вищій. Тут є велика різниця. Саша для нас важливий, і ми бачимо, що він у повному порядку. Але занадто рано про щось говорити. Якщо розвиватиметься такими темпами, може вирости в хорошого гравця.

 

— Чи не зарано пішов Супряга?
— Мені складно про це говорити. Він пішов у команду, яка ставить максимальні завдання, тож ми не могли його втримати. Ми — команда Першої ліги, а він став гравцем клубу, який щороку виступає в єврокубках.

 

— Якими були ваші емоції після призначення на пост головного тренера Дніпра?
— З одного боку мені було приємно. З іншого боку я розумів, що доведеться дуже важко, адже більшість досвідчених гравців пішли, залишилися молоді хлопці.

 

— Чи було відчуття, що вас призначили лише для того, щоб дотягнути команду до фінішу?
— У цій ситуації керівників можна зрозуміти. Більшість хлопців становили кістяк юнацької команди, з ними я добре знайомий. Це був шанс та велика честь для мене. Я, можна сказати, вихований на дусі цієї команди і більшість свого футбольного життя провів у Дніпрі.

 

— Працювали безкоштовно?
— Були фінансові труднощі, але мені все заплатили.

 

— Що корисного почерпнули для себе із цього досвіду?
— Зараз кожні півроку приносять якусь користь, якісь важливі моменти, які йдуть в банк досвіду і твого розуміння, як працювати в різних умовах. На той момент — це дійсно перший рік у найвищому дивізіоні. Хотілося не відходити від гри, яку ми сповідували в юнацькій команді, яка приносила нам результат. Доводилося балансувати між якістю гри і здобуванням результату. Був дуже складний період, коли не перемагали 8 ігор поспіль. Довелося важко після травм ключових гравців. Був дефіцит ресурсів і кадрів, проте в таких умовах належало будувати якусь команду. Я вдячний долі, що мав такий досвід. Навіть ті пропозиції, які отримали багато гравців після закінчення сезону, свідчать про те, що ми усе робили правильно.

 

— Після закінчення сезону розпочалося створення СК Дніпро-1. Розкажіть про цей період.
— Створення СК відбувалося без моєї участі. Мене запросили вже на тренерську посаду цієї команди. Зважав на те, щоб були гравці, яких я знаю, з якими працював — аби створити кістяк. Я відразу погодився на пропозицію СК. Проект мені видався перспективним, тож я особливо не вагався. Вважаю, що це чесний і нормальний крок.

 

— Які стосунки склалися з президентом клубу Юрієм Березою?
— З першого дня у нас виник предметний діалог щодо розвитку команди. Береза — відмінний, емоційний менеджер, який любить футбол і команду. Приходить практично на всі ігри. Заходить в роздягальню, каже напутні слова, постійно з нами.

 

— Чому ви взагалі вирішили стати тренером?
— Футбол — це моє життя, моє все. Люблю не тільки грати, а й тренувати. Упродовж всієї кар'єри подобалося аналізувати матчі, це свого роду інтелектуальна гра, а не просто емоції. Тренувати — це крутіше. Тут усе зовсім по-іншому, ти відповідаєш не тільки за себе, будуєш зв’язки між великою групою людей. Це приносить мені задоволення.

 

— Вас часто називають найперспективнішим тренером України. Як вам такий статус?
— Мені лестить, але все ж таки вважаю це авансом. Усе потрібно доводити результатом і працювати. Наразі це просто слова, які не мають під собою якогось грунту.

 

— Коли йшла мова про відставки Хацкевича і Вернидуба, ваше прізвище було серед кандидатів на їхню заміну. Хотіли б очолити Зорю або Динамо?
— Звичайно, працювати у таких командах, які ставлять перед собою найвищі завдання, — мрія будь-якого тренера. Кожен амбіційний тренер або гравець ставить перед собою максимальні завдання, у цьому і суть розвитку. Тому, звичайно, якщо будуть пропозиції з команди, у якої великі амбціі, я погоджуся. Але зараз ці спекуляції не мають ніякого значення. У цю хвилину в СК Дніпро-1 дуже цікава робота, цікавий виклик, і я дійсно отримую задоволення від роботи та кожної хвилини, проведеної тут.

 

— Чи надходили вам пропозиції від інших клубів?
— Так, у мене були пропозиції, не скажу, що від багатьох. Отримав три доволі непогані запрошення, але озвучити ці клуби не можу. Були пропозиції як з України, так і з-за кордону.

 

— Філософії якого тренера ви намагаєтеся дотримуватись?
— У світі багато ідей, усі вони відкриті і ти обираєш ту, яка тобі ближча. Такими принципами живе будь-який тренер, якщо це не якийсь революціонер-новатор. Кожен відштовхується від ресурсів, які у нього є.

 

 

football24.ua

 

 

36 комментариев
  • Титаник из Ливерпуля
    Чт, 1 ноября 2018, 11:27
    По Чеботаеву-игрок он нормальный! И уже(если не ошибаюсь)отдал 2 голевых паса-с " Горняком" и " Ингульцом". Может статисты и больше его полезных действий насчитали, поправите меня. По самому Михайленко-неужели и правда при определенных обстоятельствах в Киев может откланяться? Что то очень размыто он ответил на вопрос, связанный с этим… По Назаренко и Супряге все верно сказал. По балласту-тоже очень уклончиво, хотя эти фамилии всем нашим болелам так то давно известны…
    рейтинг: +6
  • Master_
    Чт, 1 ноября 2018, 13:09
    По Чеботаеву- игрок нормальный я согласен, но этого становится уже мало.Его коллеги на левом фланге Шаповал и Полевой намного чаще врываются в штрафную и дают голевые передачи или как Полевой забивают.Я понимаю что он не Илсинье но как играют пацаны Миколенко Матвиенко Данченко он обязан стремиться.
    рейтинг: +4
  • Титаник из Ливерпуля
    Чт, 1 ноября 2018, 14:10
    Лучшего на это время, увы, у нас нет. И трудно сказать, будет ли в ближайшей перспективе?
    рейтинг: 0
  • Master_
    Чт, 1 ноября 2018, 20:13
    Согласен.
    рейтинг: 0
  • Болельщик со стажем
    Чт, 1 ноября 2018, 11:45
    Вроде всё правильно и красиво сказано. Мне только не очень понятен такой пассаж: «намагаємося підлаштовуватися під суперника. Ігровий стиль грунтується на володінні м'ячем, в основному». Во-первых, странновато, когда команда идущая на 1-м месте повинна «підлаштовуватися під суперника», что свойственно более слабой команде, а не навязывать ему свою игру. Во-вторых, как совмещается такое «підлаштовування під суперника» с «володінням м'ячем, в основному»?
    Но, во всяком случае пока, можно быть вполне удовлетворённым работой Дмитрия и пожелать ему и команде и дальше идти правильным путём в верном направлении.
    рейтинг: +5
  • Alter Vlad-1
    Чт, 1 ноября 2018, 19:20
    Вас не удивила фраза «Игровой стиль основывается на владении мячом»...?! Разве это может быть ЦЕЛЬЮ игры?? Это лишь одно из средств, после чего следует АТАКА И УДАР! Так ведь. А в интервью почти ничего нет про организацию атак, взаимодействие линии нападения… А слова «Кулиш идеально подходит под наш стиль»- это поразительно: он всё время в толпе защитников, спиной к воротам… Или журналист такой наивный, что острые вопросы не научился задавать?

    рейтинг: -2
  • Болельщик со стажем
    Чт, 1 ноября 2018, 19:54
    Нет, меня эта фраза не удивила. Есть цель игры, т.е. победа в матче, а есть способы её достижения, в т.ч. выбор стиля игры для реализации данной цели. Кстати, при Гвардьоле у «Барсы» был стиль т.н. «тики-така», при котором команда обязана была осуществлять максимально возможный по времени контроль мяча (подразумевалось, что когда команда владеет мячом, опасности для её ворот нет) и моментальный отбор мяча у соперников.
    Другое дело, что «СК Днепр-1» — не «Барса», Кулиш — не Месси, а Загальский и Чичиков даже с Когутом — не Хави и Иньеста с Бускетсом. Але, як говорив наш перший президент, «Маємо те що маємо»…
    рейтинг: +3
  • Timmy Burch
    Пт, 2 ноября 2018, 15:15
    Приветствую Вас! Мне кажется, что «подстраиваться под соперника» ДСМ имел в виду отдельные тактико-технические приемы и подбор исполнителей в пределах общей тактики доминирования на поле и владения мячом.
    рейтинг: +2
  • Shurik-48
    Чт, 1 ноября 2018, 11:45
    Напрягают не сами слова-цитирую«Звичайно, якщо будуть пропозиції з команди, у якої великі амбціі, я погоджуся», а то, что ни слова о том, что такой командой он видит СК Днепр-1.
    рейтинг: +9
  • AnderUman
    Чт, 1 ноября 2018, 11:45
    Как всегда-всё ясно, чётко и по существу.Действительно, напряг момент с возможным приглашением в теперешнее динамовское болото-уверен, ДСМ умный мужик и прекрасно понимает ситуацию с куянами-вряд ли туда пойдёт, пока клубом рулит такой во всех отношениях «менеджер», как младший сурок! Да и в Заре ему по большому счету особо делать нечего.Уважаемый Дмитрий Станиславович! Оставайтесь в Днепре и здесь себе быстрее сделаете имя, как минимум выиграв с этой командой «золото»а потом, если буде желание, поедете тренировать хороший европейский клуб.
    рейтинг: +9
  • We want DD
    Чт, 1 ноября 2018, 12:36
    А «велике iнтерв*ю» обязательно копипастить с других сайтов или все-таки можно, наконец, самим попробовать сделать действительно большое интервью?...(
    Михайленко — тренер думающий, что очевидно с его первых шагов в профессии. Но гораздо интереснее было бы услышать ответы на те вопросы, которые не были ему заданы. А точнее — которые он не дал задать интервьюеру...)
    рейтинг: +5
  • Krizys
    Чт, 1 ноября 2018, 12:38
    Все честно и по мужски! Все мы хотим жить лучше и он не исключение. Надеюсь в следующем году у него будут такие условия, что ни в какое дынамо, а тем более зорю не захочется. Спасибо за уже выполненную работу и удачи во всем, всегда и везде!!!
    рейтинг: +10
  • Master_
    Чт, 1 ноября 2018, 12:44
    Информация о приглашениях больше адресована руководству клуба, по моему мнению, ведь ДМС помнит время когда у Маокевича и Рамоса были миллионные контракты и не в гривне. Правда они выполнялись не полностью но " то таке". А команде Днепр-1 чтобы конкурировать допустим с Ворсклой нужны три исполнителя или игроки такого уровня как Сваток, Шахов, Зозуля.
    рейтинг: +6
  • TOM
    Чт, 1 ноября 2018, 13:24
    Обычно такие расширенные интервью так просто не появляются.Всегда это или после большого успеха или перед каким-то событием.Подготовка общественного мнения.Так что все может быть учитывая прямо поставленный вопрос о переходе и такой же прямой ответ.Думаю после окончания сезона и победы это может случиться.Но это только мое личное мнение и не больше.
    рейтинг: +4
  • notorious dave
    Чт, 1 ноября 2018, 15:32
    Да по большому счету зачем куда-то ему идти, он здесь еще себя и близко не реализовал как тренер. Тренировать дублеров и команды низших лиг это еще далеко не показатель. Если у нас есть перспективы и финансы на будущее вот и покажи себя как тренер, а там и предложения найдутся. правда в Украине особо и тренировать то некого.
    рейтинг: +6
  • Leoniddnipro
    Чт, 1 ноября 2018, 18:04
    Вважаю, що Михайленко сам хоче зробити собі ім'я і саме з Дніпром.Не кожному випадає шанс з нуля створити команду і вивести її з Другої ліги в УПЛ.А вже в УПЛ можна дійсно показати свій талант.До цього моменту кістяк команди майже створено.Залишиться точково підсилитися літом 2-3 виконавцями.До того ж взимку можливе підсилення.
    рейтинг: +5
  • amballeo@googlemail.com
    Чт, 1 ноября 2018, 21:30
    МУЖЧИНЫ, вот Честно, Приятно читать эту страничку, пишут Люди разбирающиеся в Футболе, а Главное то, что не единое чмо сюда, пока, не заползло…
    Слова Дмитрия по поводу: "… Если меня пригласят в большой клуб...", лично я считаю тоненьким намёком на существенный пересмотр оплаты Его труда, как минимум в три раза.
    Порядочность порядочностью, а большие деньги, ещё и не отечественные, нужны всем и Дмитрий не исключение.
    О концепции рисунка игры моё мнение «повисло» между мнением БОЛЕЛЬЩИКА СО СТАЖЕМ и мнением ВЛАД1-ГЕРМАНИЯ, и тот и другой высказали очень дельные мнения, а кто, из Них, Прав-покажет время.
    рейтинг: +5
  • Jaba
    Чт, 1 ноября 2018, 22:07
    Не заслужил он еще пересмотр оплаты. Чего он достиг? Вторую лигу выиграл? Лидер пердива?.. Лучше Мирону Богданычу выплатите деньгу!
    рейтинг: -7
  • notorious dave
    Чт, 1 ноября 2018, 22:53
    Выплатите? Так это к ФК!
    рейтинг: +5
  • Jaba
    Чт, 1 ноября 2018, 22:59
    Да что ты? А владелец у этих двух клубов кто?
    рейтинг: -7
  • Krizys
    Пт, 2 ноября 2018, 00:18
    Кто?
    рейтинг: +8
  • 4 напа
    Пт, 2 ноября 2018, 23:34
    Только не Коломойский.Ему некогда он спасает днепровский футбол)))
    рейтинг: +2
  • notorious dave
    Пт, 2 ноября 2018, 07:02
    Как я видел Маркевич с тем же Березой неплохо в десна трескается, так что заканчивайте вы эти сопли, борцы за идею!
    рейтинг: +3
  • Shurik-48
    Пт, 2 ноября 2018, 07:50
    Леонид, привет! Ты прав, приятно общаться с порядочными людьми. Что касается Михайленко, то для того, чтоб пригласили в большой клуб, где платят в разы больше, нужно быть большим тренером, чего у Димы пока нет, или иметь «большое» футбольное имя, чего, к сожалению, у него тоже нет, хотя футболистом он был неплохим. Не думаю, что у Шевчука, а может и у Вернидуба, зарплата выше, чем у него.В контексте написано, что он хочет в клуб с большими амбициями, но, повторюсь, не сказано, что таким клубом он хочет СК Днепр-1…
    рейтинг: +4
  • Shurik-48
    Пт, 2 ноября 2018, 07:52
    =хочет сделать=
    рейтинг: +1
  • amballeo@googlemail.com
    Чт, 1 ноября 2018, 22:24
    Уважаемый JABA, так это Дмитрий дал такое завуалированное интервью, как говоря в Украине-НА ВЗДОГАТ БУРЯКИВ, ЩОБ ДАЛЫ КАПУСТЫ… Намёк очень тонок на толстые обстоятельства перспективы. Мол давайте, пан Береза, обсудим моё Материальное будущее, пока его со мной не обсудили его другие.
    рейтинг: +2
  • Brooks
    Чт, 1 ноября 2018, 22:35
    https://www.youtube.com/watch?v=6F5btO6mFYE — жеребьёвка КУ
    рейтинг: +1
  • Jaba
    Пт, 2 ноября 2018, 07:11
    amballeo, что за козлы мне минусы ставят? надо разобраться…
    рейтинг: -5
  • amballeo@googlemail.com
    Пт, 2 ноября 2018, 10:36
    Уважаемый ДЖАБА, «Собаки гавкают, а караваны идут и идут»… Я минусы Людям убираю, меняя их на мою симпатию к Правде и Любви.
    рейтинг: -2
  • amballeo@googlemail.com
    Пт, 2 ноября 2018, 10:48
    Всем Доброй и Прекрасной пятницы, ЗДОРОВЬЯ Вам, Люди!
    Вот существует некое жюри, которое определяет лучшую команду месяца в первой лиге и лучшего игрока месяца там же. Прямо мастера с харьковским гнилым душком там заседают.
    Лучшим игроком ушедшего октября назвали игрока «Металлиста 1925» Романова и всю харьковскую команду назвали лучшей в целом.
    Грустно было прочесть то, что цена Андрея Лунина упала 3,5 миллионов у.е. и стала соответствовать 5-ти миллионам у.е.
    Как упадёт спрос, на Андрюшу, до одного миллиона, тогда пан Берёза сможет выкупить Пацана обратно…
    рейтинг: +2
  • Титаник из Ливерпуля
    Пт, 2 ноября 2018, 12:56
    О Кулише, который «идеально подходит под наш стиль. Ну во-первых он забивает голы и в чемпионате и в кубке Украины. Забивает больше всех! Во-вторых-раздает голевые передачи и самое главное-а кто у нас острее и полезнее его в атаке? Войцеховский? Кожушко? Ну вот не надоело тут о нем бред здесь писать некоторым „знатокам“? Понятно, что на эту минуту Кулиш-ценнейший игрок СК Днепр 1 и, разумеется, идеально подходит под наш стиль игры. А то, как он принимает мяч, это его манера. И манера не самая худшая! Он и принимает, и забивает, и пасы голевые таким образом раздает… Или что то не так?!!!
    рейтинг: 0
  • amballeo@googlemail.com
    Пт, 2 ноября 2018, 16:49
    Ценнейшие Фигуры, на сегодняшний день, в СК. «ДНЕПР-1», это КРАВЧЕНКО и КОГУТ! А Кулиш выполняет свои работу Нападающего, забивает голы.
    рейтинг: 0
  • Титаник из Ливерпуля
    Пт, 2 ноября 2018, 19:37
    А это немало! Если не сказать больше-это очень много!
    рейтинг: 0
  • nafta
    Пт, 2 ноября 2018, 20:55
    Яб ещё Назаренко добавил
    рейтинг: 0
  • Alter Vlad-1
    Сб, 3 ноября 2018, 17:20
    Ваша фраза «А Кулиш выполняет свою работу- забивает голы». Да, он на острие- на него и играют при атаке! Поэтому вроде бы много забил: в 14 играх — 9 голов! Ура-ура! А «знатоки» по разному оценивают игру одного и того же футболиста, артиста и др. публичного лица. Я видел игру Эд. Стрельцова при разной тактике «Торпедо» в играх в Киеве, Москве, Ленинграде… Он мягко принимал мяч, умел раздавать пасы, но и много забивал. А при этом стиле Дн-1- с большим территориальным преимуществом и множеством атак, технарь забил бы в 1,5- 2 раза больше! Вот и всё. У меня свои идеалы, у кого-то другие! Я ведь никого не оплёвываю — нравится, ну и ладно! Это Ваш выбор!
    рейтинг: 0
  • 4 напа
    Пт, 2 ноября 2018, 23:38
    Назаренко лучший.Он делает разницу с равными и может сам себе создать голевой эпизод.
    рейтинг: 0